Gå til innhold

Generator for vaktlister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker i dag et excelark for å lage vaktlister. Ettersom vi nå har blitt veldig mange ansatte er dette veldig tungvint. Jeg har forsøkt å søke litt etter programmer som kan hjelpe meg, men finner ikke noe tilfredsstillende svar.

Er det noen her inne som vet om et program som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... vi har et dedikert program til dette på jobben, men kan neimen ikke huske hva det heter i farta...

Det er veldig greit, hver ansatt har en egen rad bortover. et ark tilsvarer en uke (for vi er ikke så mange)... dagene står på toppen og man trykker på ett menneske på en dag og skriver inn tidspunkter for jobb.... har bare sett sjefen styre med det, ingen personlig erfaring, men jeg skal se om jeg kan få tak i navnet...

Skrevet
Hvordan tenkte du å bruke en database til det? Finnes det noen ferdige til bruk?

Hvordan det blir satt opp best mulig til ditt bruk vet jeg ikke, men bare tenkte på slike systemer vi laget i Systemutvikling på skolen tidligere, der noen av dem lignet litt..

Kanskje ikke det mest optimale, men..

Skrevet

programmet jeg nevnte heter SmartTime.. jeg vet desverre ikke mer enn dette, ettersom sjefen ikke var på jobb i dag, jeg skal heller ikke tilbake på jobb før den 11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...