Gå til innhold

Guildwars trading topic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TRS: Den staven er ikke mye verdt i seg selv, men hvis du bruker Expert salvage kit og får Insightful staff head +5 (Er ganske uvanlig), kan du godt få kanskje 3-4K for staff headen.

Hmm...rart...har faktisk sett folk som betaler 50K for den Insightful Head +5 saken jeg da.

Har masse buer, sverd og hammere. En del bue strenger også og andre oppgraderings saker til ulike våpen.

Noen som lurer så ta kontakt

Monkis Myrjala

Skrevet (endret)

Prisene varierer jo, så er litt dumt å sette slikt i stein på et forum :) Er jo f.eks ulike priser avhengig av hvilken server du spiller på..

Endret av Kevlar
Skrevet

det kan så være at det er ulike priser, mene et fall fra 50k til 3-4k er vel litt drøyt synes jeg.

sier meg foressten (desverre) enig i at et +5 energy staff head er verdt ~50k

Skrevet

Men am har fordelen å reise til UW til heile tiden because vinner altidd i HoH

PS. ja veit mini me "kule guter reiser til AM server" men eg er trofast på EU

Skrevet (endret)

Tja, earth er kansje ikke den mest populære typen av element, men du har jo +5armor som også er max upgrade .. :love:

Salvage du, vansklig og finne noen som bruker earth element uansett..

Jeg tar ikke ansvar for økonomiske tap

Endret av mini me
Skrevet
Prisen er like på alle servere, ett stort felles trading system nå. Skjedde under en update.

merchant-prisene er like, ja, men prisen når du kjøper ting fra spillere som merchants ikke selger, forholder seg mer eller mindre uendret, da europeere fortsatt har færre storm-bows etc. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...