Dragev Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har nettop anskaffet meg ett nytt spill men trenger å avinstalere et eller annet for å få plass til det. Da jeg gikk inn på "Legg til eller fjern programmer" menyen i windows så kom dette opp, og det tar over 7GB med plass. Bilde Det virker jo som om det har noe med skjermkortet mitt å gjøre (ATI) og vil jo helst ikke ødelegge noe ved å avinstalere det. Så hvis det er noen her som kan hjelpe meg hadde det vært flott! Takk på forhånd!
Dragev Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 http://groups.msn.com/XENIMUSSCREENSHOTS/m...oto&PhotoID=869
Brusfantomet Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Det var ikke veldig lett og lese den teksten, men husk at ikke alle tall i den menyen er helt korekte. Ville heller ha brent ut noen av filmene dine (hvis du har noen) eller noe i den duren. eller kansje tømt mellomlagringen i nettleseren (den er standar 5 GiB i FF) edit: HL 2 hos meg tar 240 MiB Endret 29. mai 2005 av Brusfantomet
Dragev Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Vet ikke hvorfor det ble så lite men det eneste som egentlig står der er, ATI-Avinstalleringsværktøy for Programvaren. Hvordan tømmer du mellomlagringen i nettleseren som du snakker om?
_Adler_ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Denne tråden er feilpostet, men er usikker på om den passer best i Windows eller i Programvare. Posten er i alle fall rapportert til en moderator. For å tømme Cachen i Firefox gjør du dette: Tools-->Options-->Privacy-->Cache-->Clear (eller "clear all" for den del) IE, hvis du bruker det: Verktøy-->Alternativer for internett-->Slett informasjonskapsler og slett filer.
Rikky Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til Programvare. Hvis du avinstallerer "ATI Avinstallerings-osv" fjerner du driverne til skjermkortet. Finn noe annet du kan slette.
_Adler_ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvis du bruker XP, kan du skru av system restore, som bruker mye plass til å ta backup av filene på pc'en. Jeg har ikke bruk for det i alle fall og har de funksjonen deaktivert. Er ikke på en XP maskin nå, men kan vell gjøres slik: Høyreklikk på "My Computer"-->Properties-->"System Restore"-->Disable system restore. Tror det er slik det skal gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå