Gå til innhold

Våkner uten å føle armen!


akarno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Gone In 60 Seconds i dag, og der sa en dude at han hadde lært et nytt "triks".

Han satt på armen til den sovna, så dro han junior. Han kallte "trikset" for Den fremmede... :wee:

Haha, bare må prøves da :!:

Mener B|Real kom med et lignende forslag i SO3 en gang.

Forøvrig våkner jeg ofte med "døde" armer. Da strekker jeg dem opp i været (ofte veldig vanskelig), så våkner de ganske fort.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Armen min sovner ofte når jeg sover også.. Våkner alltid mitt på natten av at det kribler, men jeg har aldri merket at den var helt død. Eneste det ahr skjedd med er fingrene da jeg en gang sov en hel natt med hånda under hodet, fikk ikke følelsen orntli tilbake i langefingere før etter 3døgn, litt skremmende i grunn..

 

Men jeg har funnet en løsning på sovende arm, jeg sover alltid med ene armen ned langs sida også bøy i albuen og opp til hodet, den sovner alltid, men nå da jeg har begynnt å legge en pute imellom "inni" albue leddet så sovner den skjeldent siden jeg har litt svakere bøy :w00t:

Lenke til kommentar
Det morsomste er når begge armene er døde, du får ikke gjort en drit. Det eneste må være å daske til kjæresten sånn at hun også våkner :evil:

Takk for at du har gitt meg mentale arr som jeg aldri kommer til å bli kvitt :)

 

Rent OT vil jeg gjerne si meg enig med Feh. Av en eller annen morbid grunn er det litt morsomt å oppleve slik stikking.

Lenke til kommentar
Det morsomste er når begge armene er døde, du får ikke gjort en drit. Det eneste må være å daske til kjæresten sånn at hun også våkner :evil:

Takk for at du har gitt meg mentale arr som jeg aldri kommer til å bli kvitt :)

 

Rent OT vil jeg gjerne si meg enig med Feh. Av en eller annen morbid grunn er det litt morsomt å oppleve slik stikking.

:wee:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 uker senere...

En morgen bråvåknet jeg da jeg fant en klam og kald fremmed hånd i senga mi :ohmy: Jeg hoppa livredd ut av senga, da jeg var helt sikker på at det befant seg noen andre enn meg i den. Heldigvis viste det seg at det bare var min venstre arm som hadde dauet fullstendig. Første gang jeg opplevde noe lignende, så jeg var rimelig overrasket :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...