Gå til innhold

PentiumFan bøyer seg i støvet fra AMD..


johna

Anbefalte innlegg

Som sagt,, Bygget nettopp opp en maskin til som jeg skal bruke hovedsaklig til mp3, musikk,ftp og server for diverse spill..

Til forandring valgte jeg AMD denne gang,,, har alltid vært ihuga Pentium.. Dette er de 2 maskinene jeg har nå:

P4 NW [email protected](klokka ned til standard)

Abit TH7-II

512mb rdram

Asus GF4 TI4600 128mb

++

AMD xp1800+

Abit KT7A

512mb DDR

Asus GF2 pro 64mb ddr @251mhz, 463mhz

 

Testet selvsagt systemene opp mot hverandre og må bare innrømme at Amd'n til dels kjørte fra P4'n i enkelte tester.. På minne var derimot P4 overlegen.

Men Amd'n er også dønn stabil(?? :smile:)

Alt i alt var De to ganske jamgode og jeg sitter med 2 jævli bra pc'r. Men jeg må si meg meget fornøyd med amd. Hva jeg kjøper neste gang kommer an på hva som er best DA..

Til slutt: Jeg bøyer meg i støvet og aksepterer Amd som en god konkurrent til Intel,, og tar tilbake alle stygge tanker jeg kan ha hatt :smile:..

Jeg er såpass at jeg innrømmer å ha undervurdert amd systemer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-17 08:13, johna skrev:

Som sagt,, Bygget nettopp opp en maskin til som jeg skal bruke hovedsaklig til mp3, musikk,ftp og server for diverse spill..

Til forandring valgte jeg AMD denne gang,,, har alltid vært ihuga Pentium.. Dette er de 2 maskinene jeg har nå:

P4 NW [email protected](klokka ned til standard)

Abit TH7-II

512mb rdram

Asus GF4 TI4600 128mb

++

AMD xp1800+

Abit KT7A

512mb DDR

Asus GF2 pro 64mb ddr @251mhz, 463mhz


Testet selvsagt systemene opp mot hverandre og må bare innrømme at Amd'n til dels kjørte fra P4'n i enkelte tester.. På minne var derimot P4 overlegen.

Men Amd'n er også dønn stabil(?? :smile:)

Alt i alt var De to ganske jamgode og jeg sitter med 2 jævli bra pc'r. Men jeg må si meg meget fornøyd med amd. Hva jeg kjøper neste gang kommer an på hva som er best DA..

Til slutt: Jeg bøyer meg i støvet og aksepterer Amd som en god konkurrent til Intel,, og tar tilbake alle stygge tanker jeg kan ha hatt :smile:..

Jeg er såpass at jeg innrømmer å ha undervurdert amd systemer..



 

Hvordan kan du ha DDR-ram på HK som kun støtter SD-ram? Skulle likta å vist, har nemelig hatt et KT7A kort som tok kveld...

 

 

Leng leve AMD(lager CPU'er for de som ikke makter å spare til Intel)

Lenke til kommentar

Ey,, sorry for feilbokstav i HK,, Abit KR7A-133,, T og R err littt nerrme..

Jo, jeg begynner like Amd'n dess mer jeg brukern her nå.. Spiller null rolle egentlig, men kanskje jeg vil oppdage forskjeller siden jeg sitter her med begge..

AMD/INTEL-- hånd i hånd..

 

(Kommer AMD til å legge seg på Intels prisnivå når de kommer på 50/50 markedsandeler??..AMD er jo ikke akkurat mye i pluss.. Time vill sjåww..)

Lenke til kommentar

Bare vent AMD har et eller annet de ikke vil vise fram. Det er jeg sikker på siden de har latt Intel lage CPU`er uten no spes konkuranse.

 

Må innrømme at jeg er AMD fan selv, men Intel viser at de lager CPU`er av kvalitet.

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-17 17:39 ]

Lenke til kommentar

Hvorfor slår bare ikke AMD og Intel seg i sammen å blir et mega stort selskap med en super CPU

tenk dere: AMtel.. flengende ord ikke sant!!

Selv har jeg vert Intel fan i mange år, helt til jeg tok meg sammen å skulle prøve denne såkalte super-gode AMD`en..

ble gald i den og kommer ikke til å kaste den på en stund ;D

 

tihi..

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal bruke pengene på...

:smile: Nei, ville bare skille spillmaskin fra musikk, Server og brenne Pc..

Begge har 40x brenner og cdrom,, så det går da unna med brenninga,, kjekt vis du vil spille mens du brenner og.. Har jo 3 da egentlig,, en 850mhz Celeron som fadern låner..

Dess solgte jeg en 1.3ghz Celeron i forrige uke også.. Liker å bygge å ture.. som mange andre her inne tenker jeg. :smile:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...