meridoc Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Forestill dere det! Den ULTIMATE UI! Min ultimate UI ville vært noe som dette: -Klokke -Gypsy -Mobile frames -Quest minion -Party quest -Quick loot -Cenus+ -AllInOne Inventory -Atlas (går ikke samtidig som gypsy ) -Auctioneer -Lootlink -Simple mail -Friend facts -Aggro pling -Gatherer -CT_RaidAssist -Titan MapCoords -HunterBar_FeedButton -AutoMount -MonkeyQuest -DamageMeters -FlightMap -MapNotes Det er de jeg IALLEFALL kan tenke meg. Sikkert flere, men det er de jeg kommer på. Men jeg har ikke klart å slå alle sammen, uten at "dependency missing" kommer på Addon-knappen. Det er ikke tilfeldigvis noen som HAR den ultimate UIen? HVER gang jeg prøver de sammen funker det ikke. Jeg klarer å ofre noen. Jeg prøvde å slå sammen Gypsy og Cosmos en gang. Fikk det nesten til, men det var EN ting som ødela. Hvis...Er det noen som vet hvordan man fjerner ALLE actionbarene på cosmos-innstillinger? Da kunne jeg brukt Gypsy barene uten at de vanlige action barene krøller seg sammen med Gypsy barene. Anyone? Endret 27. mai 2005 av meridoc
mbskywalker Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Får du "dependency missing" står det jo hva som mangler. Da er det bare å laste ned den. Har aldri sett noen problemer med gypsy/atlas. Tenker du på knappen? Isåfall skriv /atlas og endre posisjonen i options.
meridoc Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 *kremt* Det har jeg ikke lagt merke til. Boblen som popper opp går nemlig utenfor skjermen.
Bytex Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Syns cosmos er fullstendig overbloated. Det følger med så mange addons man aldri ser noe til (Skychat? wtf?) og feilmeldinger popper fram nå og da når pluginen ikke gjør det den skal. Men shardtrackern er dritkjekk for Warlocks..går desverre ikke å legge inn alene.. Jeg opplever også å bli disconnectet fra servern ganske ofte når jeg har Cosmos i bruk. Med en gang jeg fjerne hele Cosmos, slutta disconnectinga jeg har vært plaget med i ukevis. Prøvde jeg å ta vekk en eller flere addons via "Addons" under pålogginga, spratt det opp hundre feilmeldinger om dependencies. Endret 27. mai 2005 av Bitex
Dragutin Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Men shardtrackern er dritkjekk for Warlocks..går desverre ikke å legge inn alene.. Tull, shardtrackeren går fint an å laste ned å legge inn alene. Det kan hende den har en dependancy som f.eks Sea, men den fungerer fint. Du kan også prøve å bruke necrosis, den er hendig og grei. Men jeg synes den bruker litt for mye plass på UIen. Men den sparer deg for ganske mange knapper http://www.shadydesign.com/necrosis/files/index.asp
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Ah, den ser ut til å ha samme funksjonen som ST ja Skal prøve den.
Dragutin Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Ah, den ser ut til å ha samme funksjonen som ST ja Skal prøve den. Joda, pluss at du har en kommentator som sier "Critical hit" hver gang du critter Den kan skrus av, men litt artig med litt UT- og Q-følelse når du critter Også veldig greit hvis du critter med bolten, da veit du at targetet ditt tar 20% mer skade på neste shadow bolt
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Litt snodig da, knappene ser jo helt like ut som Shardtracker, og han snakker om en funksjon han har lagt til å ødelegge soulshards hvis baggen blir full som han ikke har prøvd selv. Betyr det at alle disse GUI-tingene er innebygd i spillet allerede? Bare at blizzard ikke har brukt de? Hmm. BTW: Ikke spis potetgull i senga uten å støvsuge etterpå. Endret 28. mai 2005 av Bitex
Dragutin Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Altså, man kan lage mods som flytter gjenstander for deg. Så det å flytte en gjenstand ut av bagen skal vel holde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå