Gå til innhold

Nytt Headsett! Hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt HeadSett!!

 

Altså,

Jeg trenger ett nytt headsett men er litt i tvil på hva jeg skal kjøpe. Det MÅ være en mikrofon med. Helst 599 eller mindre. Har sett litt på Icemat Siberian og lurer på om det er noen annet som er bedre enn det til under 599.

Takk for hjelp på forhånd! :yes:

Hvis du gamer mye er Icemat headsetet et veldig godt valg uansett... Er bare å gå for det, det er overlegent iforhold til pris osv....

Lenke til kommentar
Jeg har Koss headsettet. SB45 altså. Og kan ikke sette fingen på noe negativt! Utrolig bra.

 

Har en kamerat med Icemat Headsettet, og han syns det var for tungt og presset for mye for ørene.

 

Jeg hadde vertfall valgt Koss. Livtidsgaranti har vi og.

Presser mot ørene og er for tungt :roll:

 

Jeg har det selv og mitt presser ikke noe mot ørene mine og de er heller ikke for tunge de er rett slett fantastiske :love:

 

Du skreiv: livtidsgaranti har vi og.

Jobber du for koss eller?

 

EDIT: det er tilbud på Icemat Siberia denne helga(?) på komplett, men jeg tror det bare gjelder den sorte.

Endret av V3se7
Lenke til kommentar

Jeg har Icemat Siberia headset. Og anbefaler det på det varmeste. Det presser ikke mot ørene og er utrolig lett. Kjenner nesten ikke at det er på hodet engang :)

Jeg spiller det meste innen skytespill og har ingen problemer med å høre hvor fienden er. Ingen forvirring her nei.

Endret av pekka
Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke bruke søk funksjonen?

Er AKKURAT laget en tråd om anbefaling av headset!

 

Går ann å prøve å søke først istedenfor å lage en unødvendig tråd, pluss du vil få mer svar om du søker enn å sitte her og vente på å få en 2-3 korte svar hver halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...