Gå til innhold

Solo "nedkjemping" av eliter.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har akkurat nå drept Volchan med min level 58 mage. Fra ca opp til level 54 hadde jeg store problemer med å ta eliter som ikke var 7 leveler eller mer under meg. I guildchatten så sier de at paladins og warriors kan ta eliter på sin egen level. Jeg lurte på hvordan andre klasser og talentbuilds er når man slåss mot eliter alene.

Logiar

Edit: Drap passet kansje ikke så bra i topic.

Endret av Snipershot
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Volchan har ingen ranged da, så er bare å kite >_>

:p Føler meg litt stolt over å ha lagt ned en elite 2 levels over meg uansett jeg. Men ja, bare å kite. Fikk problemer med lite mana på slutten og det var rett etter jeg hadde logget meg på og glemt å lage en mana ruby.

Skrevet (endret)

Som Warlock har jeg ingen problemer med Elite'r som ikke er immune mot fear. er bare å sørge for at han ikke har noe backup i nærheten som han kan dra med seg, så er det bare å holde han feared hele tiden og legge på dot's og sende pet på han. På lvl 55 tok jeg en lvl 59 Elite i Winterfall Village i går =) men det er ikke akkuratt en vanskelig elite tror jeg

Endret av Kyppre
Skrevet

med lvl 18 human paladin tok jeg nesten en av disse O'grosh shaman greiene i lock modan.. den var på 4 %...

feilen jeg gjorde var å bruke lay on hands før jeg brukte vanlig heal, ellers hadde jeg tatt han :p

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva slags elite det er. Spesielle mobs som er immun mot nature magic sliter jeg med som shaman. Kan jeg ikke bruke lightening shield mister jeg mye DPS, og uten ES kan jeg ikke interrupte spell. Immunitet mot nature magic er teit :!:

Skrevet
warrior har ikke sjanse til å ta ned en elite på samme lvl uten å bruke special skills med 30min cooldown og buffs, pots.

Kommer vel LITT an på spec eller hva? Mortal Strike ftw! Pøser gjennom alt. Spilte litt på en 60 warrior med MS og ellers rimelig pimp gear forleden.

Battle stance->charge->Mortal Strike->Berserker Stance->Berserker Rage->Whirlwind->MS->execute->død mob. Dette var dog på 58 elite, og ikke 60, men kan ikke tenke meg at det er noen forskjell...

Som rogue tar jeg lett spellcaster elites på lik level, melee-elites i bra armor går også ned, men ikke like lett.

Skrevet

Det kommer nok veldig an på elite også da. Som druid kan jeg ta 9/10 eliter på min egen level, eller endog en level over. Men tidviss er det eliter som sliter meg i små blodige bitter før jeg har fått tid til første healen. Druiden er utrolig seig og hard og drepe, men så tar det jaggu tid også.

Skrevet (endret)
warrior har ikke sjanse til å ta ned en elite på samme lvl uten å bruke special skills med 30min cooldown og buffs, pots.

Kommer vel LITT an på spec eller hva? Mortal Strike ftw! Pøser gjennom alt. Spilte litt på en 60 warrior med MS og ellers rimelig pimp gear forleden.

Battle stance->charge->Mortal Strike->Berserker Stance->Berserker Rage->Whirlwind->MS->execute->død mob. Dette var dog på 58 elite, og ikke 60, men kan ikke tenke meg at det er noen forskjell...

Som rogue tar jeg lett spellcaster elites på lik level, melee-elites i bra armor går også ned, men ikke like lett.

med nice gear går det sikkert lettere. har kun crappy gear jeg. men får sikkert no bra i MC til helga :)

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)
Druid er vel de på level 60 som lettest kan drepe Elite på sin level.

Lettest og lettest.. med Druidenes DPS vil æ ikke påstå at det umulig kan være et fnugg av sannhet i det utsagnet. Tok elites 3-4lvls over meg i Azshara, varierer seff på kossn type elites da. Undeads og elites som e immune mot fear sliter æ av en eller annen "merkelig" grunn mot allerede når de e 3-4lvl lavere enn meg :!:

- Orc Warlock 57 -

Endret av Toffen80
Skrevet
I guildchatten så sier de at paladins og warriors kan ta eliter på sin egen level.

Alt beror egentlig på hva slags elite det er, hva den er immun mot, hvilke styrker/svakheter den har... I forhold til hvilken klasse som kan ta den solo på eget level.

Jeg (rogue) kan som regel ta elites på mitt eget level, men kommer helt an på eliten som sagt. Drepte f.eks. en lvl 50 elite giant utenfor Uldum i Tanaris da jeg var level 48 (med pots da), men greide ikke å drepe Gammerita (lvl 48 skilpadde elite ved kysten i The Hinterlands) da vi var på samme level. Og hvis eliten er caster er jeg helt avhengig av at den ikke er immun mot kick/stun ellers --> død rogue.

Skrevet (endret)

en pala i groupen min lvl 60 drepte en lvl 65 elite. pala criter sån passe masse armor deffensive spells og healing vill nok også si at shadowpriest kan drepe elite på samme lvl eller 2-3 lvl høyere masse shadowmagic og shield heal gjennta dette og moben er død

Endret av mobilfreek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...