Gå til innhold

Hente pakker på posten uten pakkelapp?

Skateee

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk et sendingsnr fra pcutsyr i dag som gjorde at jeg spore sendingen. og nå står det at den har ankommet post kontoret (jacobs) har jeg noen mulighet får å få hentet pakken før pakkelappen kommer i posten(rundt 14:00-16:00 ??? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal nok gå greit. bare si navnet, og hvor den kommer fra så går det (etter mine erfaringer).

Ring ned først, det er lurt.

Edit: Skjønner godt at du ikke kan vente, har sport mitt 6600GT-kort, og det har ankommet. Vet ikke om jeg orker å vente på pakkelappen..

Endret av Neptun_
Skrevet

har gjort det et par ganger jeg oxo men folka på posten eller butikken like best når man drar med lappen siden det blir lettere å finne pakken da pga et system dem har osv

Skrevet
jeg fikk et sendingsnr fra pcutsyr i dag som gjorde at jeg spore sendingen. og nå står det at den har ankommet post kontoret (jacobs) har jeg noen mulighet får å få hentet pakken før pakkelappen kommer i posten(rundt 14:00-16:00 ??? :hmm:

Hva er det du har bestillt da, siden du ikke klarer å vente 2 timer mener jeg!? ;)

Skrevet

Hva er det du har bestillt da, siden du ikke klarer å vente 2 timer mener jeg!? ;)

Lite som er så kjedelig som å vite at en morsom pakke ligger på Posten, mens du må sitte hjemme og vente på en pakkelapp.. :p

Skrevet

Trenger vel bare kollinummeret(sendingsnr)?

Hvertfall alt jeg trenger når jeg skal hente pakke... De ble rimelig sure når de måtte lete gjennom alle pakkene etter navnet mitt. :devil:

Skrevet (endret)

jaja de nekta meg det de. hvor finner jeg koli nummeret? jeg hadde bare med meg sendings nr :p

fant koli nr nå, har jeg krav på å få ut pakken da eller må jeg vente på pakkelappen? hun dama sa de ikke registrerte pakker på navn,,,, :thumbdown::thumbdown:

Endret av Skateee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...