Gå til innhold

Avgiftssjokk i Sverige


Anbefalte innlegg

Hva er poenget ditt ATWindsor, å gi oss bevis for at du er kommunist :!:

Du sier litt lengre opp her at "Jeg misforstår ikke ting. Vi er bare uenige i en del fundamentale ting." For meg vriker det som jeg og AtW er ganske enige og jeg sympatiserer hverken med kommunister eller venstresiden generellt. Så du overbeviser ikke helt når du er fast bestemt på at du ikke missforstår.

 

Jeg kan skjønne kommentaren du skrev rettet mot meg "Jeg henger meg ikke på den rettferdighetstanken som gjennomsyrer hele den sosialdemokratiske verdenen." ut i fra at du tror jeg er venstreradikal og at tidligere russland var sosialdemokratisk, men ikke ut i fra det politiske ståstedet jeg faktisk har eller det faktum at tidligere russland ikke akkurat var sosialdemokratisk. Slik jeg tolket deg i innlegget før det du tok meg for å være kommunist så virket du laaaangt til høyre for noen av partiene på i norge. Faktisk langt på høyresiden av den politiske skalaen i USA også. (Venstresiden i USA starter omentrent skalaen der den norske slutter på høyresiden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simen, jeg bare skøyet litt med ATW :yes: Vi er vel alle sosialdemokrater, bare litt uenige i hvor langt fordelingen skal gå og hvor mye staten skal ta ansvar for. Staten skal iallefall ikke "kriminalisere" alle kjøpere av optisk backup-medie ved å legge på en "pirat-avgift".

Lenke til kommentar

Sorry, jeg bet vist litt på den spøken din. ;) Var nok bare litt lei av å bli plassert i bås fra tidligere i tråden, der jeg har blitt beskylt fra å være alt fra ytterste venstrekant til å ha naivt ekstrem tilsto til det kapitalistiske system.

 

Er forsåvidt helt enig på det med kriminalisering av alt lagringsbehov. Det blir som å stoppe samtlige i trafikkontroll og be de dele på boten til de som eventuellt skulle kjøre for fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...