Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, ok, min høyste max normal crit er på 1250(enrage ofc), men har ikke crusader da (har 900ap)

Har bare en Weapon Chain på min AR. Orker ikke og bli disarma...:)

Skrevet (endret)

Oppdatering fra min killer lvl 22 pala: 288 SoC crit.

En ting jeg lurer på dog.. når jeg får in en SoC, så slår jeg jo et vanlig slag i tillegg, pleier dere regne det med inn i totalsummen på slaget? Slik at det blir totalsummen av det som er selve slagets damage... eller er det å regne for to forskjellige slag, som skal telles hver for seg?

Endret av superreven
Skrevet

Med min hunter lvl 55, har jeg disse:

Aimed Shot: 1277

Arcane Shot: 834

Autoshot: ca 450 ( Får de så ofte så husker ikke å notere alltid :S )

Skrevet

En ting jeg lurer på dog.. når jeg får in en SoC, så slår jeg jo et vanlig slag i tillegg, pleier dere regne det med inn i totalsummen på slaget? Slik at det blir totalsummen av det som er selve slagets damage... eller er det å regne for to forskjellige slag, som skal telles hver for seg?

Om en warrior bruker MS på noen med klar weapontimer, slår han også 2 slag "instant", et vanlig og MS. Jeg synes det blir feil å slå det sammen..

Skrevet

Om en warrior bruker MS på noen med klar weapontimer, slår han også 2 slag "instant", et vanlig og MS. Jeg synes det blir feil å slå det sammen..

Det er jeg egentlig enig i :thumbup:

Satte forresten ny crit rekord: 321 med SoC, fortsatt bare lvl 22! Meget bra synes jeg.

Klarte nettopp å critte det vanlige slaget mitt på likt med SoC critt for første gang også, vanlig slag critt:222 og SoC critt: 278... Det blir 500 akkurat det, på en gang! Ikke dumt for en lvl 22 pally nei.. jeg må si jeg er positivt overasket over klassen :)

Begge de siste er satt på lvl 22-23 Bluegill Murlocs.

Skrevet

Det er jeg egentlig enig i :thumbup:

Satte forresten ny crit rekord: 321 med SoC, fortsatt bare lvl 22! Meget bra synes jeg.

Klarte nettopp å critte det vanlige slaget mitt på likt med SoC critt for første gang også, vanlig slag critt:222 og SoC critt: 278... Det blir 500 akkurat det, på en gang! Ikke dumt for en lvl 22 pally nei.. jeg må si jeg er positivt overasket over klassen :)

Begge de siste er satt på lvl 22-23 Bluegill Murlocs.

Du har vel verigans fist :p

Skrevet

Som pala ville jeg holdt meg til 2h sword eller 2h mace.. ikke bruk øks av den simple grunn at du har +5 i sword og mace.

Skrevet (endret)

Mine beste crits. har en på 4500 som jeg ikke har komprimert til jpg enda.(Har oxo fått 2300-2400 i melee som pala med soc crit og normal crit og wound crit(blackhand doomsaw)) Shilohbo 60 paladin sylvanas

post-172-1124938010_thumb.jpg

Endret av deepsleep
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...