Gå til innhold

Layout på forumet


Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor det plutselig har blitt en helt annen layout og fargekombinasjon enn det det var før?

 

Likte den "gamle" layouten bedre, men "nye" fargene bedre... *sitte i dilemma*

 

Tar jeg feil hvis jeg spør om det har noe med HW-forumet å gjøre, og i så fall hvorfor det har skjedd?

 

Opus: Jeg visste ikke om denne delen av forumet, så takk for beskjeden :thumbup:

 

 

Mvh

Pluggen *som sitter med dagens største dilemma :cry: *

 

 

Edit: Endra en smiley

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Pluggen @ 26/05/2005 : 00:53)
Lurer på hvorfor det plutselig har blitt en helt annen layout og fargekombinasjon enn det det var før?

Likte den "gamle" layouten bedre, men "nye" fargene bedre... *sitte i dilemma*

Tar jeg feil hvis jeg spør om det har noe med HW-forumet å gjøre, og i så fall hvorfor det har skjedd?

Opus: Jeg visste ikke om denne delen av forumet, så takk for beskjeden :thumbup:


Mvh
Pluggen *som sitter med dagens største dilemma :cry: *


Edit: Endra en smiley

Forumet er en del av nettsiden hardware.no (forum.hardware.no i alle fall). Nettsiden hardware.no har byttet design, og da er det vel naturlig at forumet gjør det samme slik at man har et enhetlig utseende på tjenester knyttet til samme side :)

Lenke til kommentar

QUOTE (kilogram @ 26/05/2005 : 08:02)
QUOTE (ace_ventuora @ 26/05/2005 : 06:42)
Men hvorfor er amotorskinnet fjernet fra listen over skins?

Fordi amotor.no også fikk nytt utseende i går, og derfor brakk det gamle skinnet. Det er difor fjerna.

jeg håper da det gamle amotorskinnet kommer tilbake i skinslista? så man kan velge mellom det nye og det gamle? syns det gamle var bedre jeg og..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...