dor123 Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Har et x800xl som jeg lurer på om jeg skal sette på vann kjøling på,har denne hjemme nå http://www.psdata.no/ps.asp?it=110777&mlevel=070400 sammens med et TT bigwater system,det jeg lurer på er om denne blokka(settet) holder for dette kortet pluss CPU,nå er det jo sånn at vifta på kortet dekker minne brikkene og så jeg må kanskje kjøpe meg noen ramsinks?! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, du bør kjøpe deg noen RAM-sinks i tillegg. Og ikke glem at du vannkjølinga tiltross, også bør ha en viss luftsirkulasjon gjennom maskinen. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 ja merka brått at jeg måtte ha det igår,satt på side lokket på maskina igår,og spilla 1 time...blå skjerm hehe,north bridge og rammen var glo varme Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Nettopp. Det er fort gjort å glemme at det er komponenter i maskinen som fortsatt trenger luft, selv om det viktigste er vannkjølt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå