Den Polse Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Driver for tiden å grinder for å betale de forskjellige paladin epic questene. Driver å dreper de Scarlet folka i Tyr's Hand i EP (Lvl 55 elite~) for tiden som dropper temmelig bra. Har grinda endel UD i EP fra før av, men disse dropper noe av verdi svært sjeldent, bare et par sølv og et par runecloth vanligvis. Så det jeg lurer på er hvor stikker du når du trenger en haug med gull? Vet godt at man tjener fett på en god instance run, men det er ikke alltid man har tid eller får med seg noen bra folk, så da må man ofte ty til solo grinding.
Bytex Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg er litt bekymret for hvor jeg skal få tak i 40 gold til mount om 10 levels..har max hatt 6gold på en gang hittil Men jeg er usle lvl 28 enda. Undead. Endret 25. mai 2005 av Bitex
Plomma2 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Slakter yetis i winterspring. I tillegg til at de dropper gjennomsnittlig 9s, kan jeg også skinne dem.
anon12234 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 beserk, cursed moontouched (el no) owlbeasts nord i winterspring dropper både unhatched egg og sånn fjær som begge selger for 20s each. de dropper ofte.....
mobilfreek Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 beserk, cursed moontouched (el no) owlbeasts nord i winterspring dropper både unhatched egg og sånn fjær som begge selger for 20s each. de dropper ofte..... grinder samme stedet noen ganger det er efektivt med grinding der og masse g etter noen timer
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Eastern Plague. Har funnet epic og 17x 16 slots der pluss haug av blue og grønne items
Sheel Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Highbornes i Lake'Theril, i Winterspring. Dropper Runecloth og litt grønt/blått innimellom, plus at det spawner 3 kister der som jeg vet om, temmelig høy spawn og.
Kyppre Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg grinder i Winterfall Village (?) I Winterspring og har funnet ut at dette må være det ultimate stedet å grinde som Warlock. De buffer seg selv med en "Bli stor og sterk" buff som er ganske synlig for meg å se, så da purger jeg den med Felhunter som healer felhunter ca 500hp. Da sitter jeg igjen med ca 0 downtime da det er masse shamans der som jeg tar drain mana på og sanker masse mana. De har ikke droppet allverden til nå, har fått et par grønne items, men de skal vist nok droppe epics fra tid til annen.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Heisann! Hvis du er guilded og dere er 5-10stk som trenger mountpenger, da bør dere teame opp og prøve å gjøre Scarletside i Stratholme en gang og to til dagen... Dropper gjennomsnittlig 5 righteous orbs, + 5-10 blå items, og 5-10grønne items på en slik tur.. Pluss diverse stash... Kan også være lurt at man lar enchanteren (man har da alltid en slik med seg?) 'shante de blå BoP itemsa, slik at man kan selge brilliant shardsa for 7-10g på AH... En slik tur gir som oftest følgende for hvert partymember: 1x Righteous orb = 20-30g 2x l. brill. shards = 15-20g 3x Grønn/16slot = 10-20g Grå items = 1-10g Div gull = 5g Jeg vil si gjennomsnittlig 50g Morro er det også btw Mvh. Trillian, 60priest, Zenedar Endret 27. mai 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Og alt det skal fordeles Nor_Beret ? ;o) Som overnevnte sa, dette er hva hver enkelte partymember vanligvis ender opp med Men er en vanskelig instance i 5-man party, så partiet bør være balansert class-messig ;=)
uberhunter Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Prøvde de moon-uglene i winterspring helt nordøst, men de droppet bare ironfeather (1s pr piece) og giant egg (1,5s pr). Så fant jeg ut at jeg prøvde de fuglene i deadwind pass, de dropper 4-5 ting pr. gang av vendortrash, og de dropper ofte de vendor trash tingene som selger for 20s/piece. Tjente 7g på 30 minutt
Iver. Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvor er det bra å grinde for lvl 49? og hva? jeg er litt fysen på blå/epic items, har grinda vilebranch scalpers og soothsayers hittil (fra 47) men har ikke fått noe bra, bare 10 grønne items der....
Den Polse Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 (endret) Helt enig med deg der Nor_beret, Scarlet side tjener man dritbra på, men stemningen er litt så som så i guildet for å stikke dit for tiden. Regner med å få tatt noen turer dit veldig snart igjen. Gidder ikke å stikke dit med et mix party, forrige gang endte det med at armorsmithen i partiet tok Hammersmith Q planene jeg trengte Grinda i Tyr's Hand, møtte på en annen lvl 60 pally og vi dengte endel Scarlets, så dropper Hurricane (epic lvl 48 bue) og jeg roller 4... Som om det ikke var nok så droppa også major mana enchant for chest, som jeg også taper, sånn bare for å strø salt på såret. Satt igjen med et par grønne saker og endel vendortrash, utrolig surt. Stakk tilbake i går og tjente ca 70g der i går, noe jeg synes er temmelig bra, men kunne vært bedre siden jeg var der endel timer. *Hammersmith planene Endret 31. mai 2005 av Den Polse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå