Gjest medlem-77445 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) asdf Endret 26. desember 2013 av medlem-77445
Wooho Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Du har avinstalert de gamle drivere før du la inn de nyeste, og lagt inn DirecX 9.0c? Hos meg funker spillet forøvrig utmerket.
Gjest medlem-77445 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) asdf Endret 26. desember 2013 av medlem-77445
Wooho Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tror ikke det har noe med at du ikke har Sp2 instalert nei. Jeg har selv kun SP1 instalert og spillet fungerer helt utmerket hos meg. Prøv å reinstalere spillet.
kimen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg har også problemer med spillet men jeg kan starte det og det går en times tid så kommer det opp noen error beskjeder men ofte så må jeg bare restarte. Jeg har prøvd å reinstalere og laste ned de nyeste driverne til ati. Hva skal jeg gjøre? Endret 29. mai 2005 av kimen
Amnio Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Til trådstarter: The loading starts, reaching the 100% and then the 'black screen' appears(variant: during the 'black screen' the sound from the movie is playing) Possible factor: Windows Media Player 9.0 or later is not installed. Solution: install the Windows Media Player 9.0 or later. The installation can be found in the Windows Media Player 9.0 Rus directory on your DVD or CD4. Possible factor: the installed codec pack is conflicting with the Windows Media Video 9.0 and VMR-9 player. Solution: uninstall the conflicting codec pack. If it is useless, Solution: disable the intro movies. Open game.ini file in the WordPad from the game directory, and replace the line DISABLEAVIPLAYER=0 with DISABLEAVIPLAYER=1 in the "[Game]" section. Hvis det ikke fungerer, ta en titt her for flere tips: Deep Shadows feilsøking FAQ for spillet Boiling Point. Eventuelt ta en tur på forumet på samme hjemmeside. Boiling Point er lista som "Xenus" på forumoversikten.
Azper Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg kom inn i spillet, men problemet med spillet var ført og fremst at det var et elendig spill. Håper ikke du kjøpte det... Sorry at jeg ikke kan komme med noe konstruktivt
Armageddon Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) noen som vet hvordan man får opp konsoll i dette spillet? å trykke "|" eller "~" funker ikke.. edit: fant det ut.. det var tasten "Ø".. jeg er en veldig utålmodig mann så litt cheats hjelper på fustrasjonen, men til og men cheatsene var buggete Endret 30. mai 2005 av Armageddon
Spirre Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 har også problemer med å starte boiling point, det skjer ikkno når jeg starter det, første gang jobber disken littegrann, og så er det som om ingenting er skjedd. har catalyst 5.4 og det sto no om at de kunne skape problemer, skal teste noen andre nå, og fikse med litt kodec pakker, mene om noen vet hva løsningen er, så blir jeg glad om dere forteller det
Spirre Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 det hjalp ikke å avinstallere codecer, og etter det jeg kunne se så var ikke catalyst 5.5 noe bedre enn 5.4 er det ingen som har vært borti dette problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå