Gå til innhold

Et par spørsmål ang. kjøp av Tekken 5


Anbefalte innlegg

Heisann. Valgte å legge dette emnet her på spill jeg, siden det av en eller annen grunn føltes mest naturlig.

Hvertfall, Tekken 5 kommer jo snart, og jeg skal jo selvsagt ha det. Så jeg tenkte det kanskje var like greit å bestille allerede. Men da har jeg et par spørsmål, for nå sitter jeg på 3 ulike nettbutikker her som har spillet tilgjengelig for forhåndsbestilling.

GamesMix.com koster spillet 469 kr. Og de har satt en "Prel. Releasedato" til 29. juni

CDON koster spillet 483 kr. De har en "Foreløbig releasedato" på 29. juni.

Hos Gamezone derimot, koster spillet 499 kr, og de har en utgivelsesdato satt til 20. juni.

 

Så da lurer jeg på; Hva er egentlig den korrekte utgivelsesdatoen på Tekken 5 i Norge? Og hvor burde jeg bestille fra? Jeg har aldri bestilt fra CDON eller Gamezone før, og min forrige forhåndsbestilling fra Gamesmix endte jo med at jeg ikke fikk spillet før en uke etter datoen det ble utgitt.

Så hvor ville dere bestilt fra? Kanskje noen har forslag til andre nettbutikker som er bedre som også har forhåndsbestilling på Tekken 5?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med Gamezone: Har bestilt ett par ting der.. PsTwo, GTA:SA og MGS:SE! Alle gangene var produktet på lager, ikke bare ett, men 5+! Men jeg fikk de aldri, fordi lagerstatusen ikke var korrekt! GTA:SA bestilte jeg 1.5 uke før det skulle komme, men fikk ikke noe eksemplar!

 

Oppfatter Gamesmix som en serriøs shappe, da jeg alltid har fått produkte jeg har bestilt innen 3-4 dager..

 

CDON har jeg 0 erfaring med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...