Gå til innhold

The 50cent game Trailer her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser bra ut dette spelet. Er det på Xbox360 det kjem eller?

BA\are til en opplysning, den filmen er prerendret. Altså det er ikkje in-game grafikk det er snakk om her. Så om det ser bra ut eller ikkje får man heller avgjøre når det kommer flere in-game pics/film :thumbup:

Skrevet
Morsomt å se denne tråden RETT over "spil som skulle ha eksistert"-tråden, da dette faller inn i kategorien "spill som ikke skulle ha eksistert" :D :D

:thumbup:

Skrevet

GÅR DE ANN DA?

50-cent våkste opp som "skurk" i Queens, durty south u know....

å kåss i svarte veit du/dåkker om de som e me på trailer'n blir med på spælle el itj......? de har jo itj kommiut enno..

å når de kjæm ut..?? JEZUZ! COME ON!!! prøv å trøkk på linken da for f.... å vess de e for vansklig så står de at de kjæmm ut i vinter 2005, el Q4 2005 om du vill...

Skrevet

Jeg vet jo at som ble vist i traileren ikke er fra ingame, det står jo tråden her. Men jeg ville ihvertfall ikke lagd et spill der jeg var skurk.

Skrevet
Men jeg ville ihvertfall ikke lagd et spill der jeg var skurk.

ehh... Du nei!

Men han ER skurk, og prøv å se musikkvideoene hans f.eks.

"Skurk". Det er hans image.

Skrevet
GÅR DE ANN DA?

50-cent våkste opp som "skurk" i Queens, durty south u know....

å kåss i svarte veit du/dåkker om de som e me på trailer'n blir med på spælle el itj......? de har jo itj kommiut enno..

å når de kjæm ut..?? JEZUZ! COME ON!!! prøv å trøkk på linken da for f.... å vess de e for vansklig så står de at de kjæmm ut i vinter 2005, el Q4 2005 om du vill...

:!:

Takk, det var dagens *le av en fjortis som ikke kan skrive*. (PS: Ikke ta det personlig)

Skrevet

ehh... Du nei!

Ok, da vet vi det. :)

Men jeg tror ikke han vil tjene noe særlig på å stille seg fram som skurk.

Skrevet

Om spillet blir bra finner man først ut når spillet har komt ut og når man har fått testet det skikkelig. Jeg for min del liker ikke å trekke konklusjoner før jeg er sikker på at de er riktig. I denne situasjonen skal jeg nok ikke si noe for tidlig da spillet ikke kommer ut før om en god stund.

Jeg har en følelse av at spillet ikke kommer til å bli så alt for bra, da det er så godt som laget for å selge på navnet. Som sagt vet jo man aldri da spillet ikke er kommet ut. Altså bare mine antakelser.

Skrevet

ehh... Du nei!

Det tror jeg... mange mener det virker gøy å være gengster (som skyter og banker folk, og har stor respekt) så når en så kjent stjerne som 50 cent slipper ut et videospill om selveste gengster paradiset, så tror jeg nok at folk vil teste/kjøpe det ja ;)

Skrevet

Takk, det var dagens *le av en fjortis som ikke kan skrive*. (PS: Ikke ta det personlig)

GÅR DE ANN DA!! fjortis sjø faktisk, DE var dagens.

har du nånn gang hørt om nå som heite dialækt el?

trudd folk'z skjønt sånn, men du e væll itj som folk du da..? el?

:thumbdown: å PS: y the f*ck skull æ bry mæ om ka du syns da..?

Skrevet

ehh... Du nei!

Det tror jeg... mange mener det virker gøy å være gengster (som skyter og banker folk, og har stor respekt) så når en så kjent stjerne som 50 cent slipper ut et videospill om selveste gengster paradiset, så tror jeg nok at folk vil teste/kjøpe det ja ;)

du trur itj han tjene på å "stå fram"(om æ kan sei de sånn da) som skurk? 50-cent har jo alltid "stått fram som skurk", i musikkvidioa, på tv ellers og andre ting som har med 50-cent å gjøre.

Skrevet

Som forøvrig ikke er lov på dette forumet.. (Spess ikke trøndersk) ;)

Sporer inn: Kommer til å bli tragiske greier detter her. Ser ikke for meg de som kommer til å kjøpe spillet... Sinnsvak sinn som forguder en såpass :nei:

Skrevet

Sporer inn: Kommer til å bli tragiske greier detter her. Ser ikke for meg de som kommer til å kjøpe spillet... Sinnsvak sinn som forguder en såpass :nei:

forguder å da sjø

sjer de egentlig ut som om æ bryr mæ om de itj e låv te å snakk dialækt?

øøø.....næ-ei, trur itj de næ-ei :nei: jezuz

Skrevet (endret)

ehh... Du nei!

du trur itj han tjene på å "stå fram"(om æ kan sei de sånn da) som skurk? 50-cent har jo alltid "stått fram som skurk", i musikkvidioa, på tv ellers og andre ting som har med 50-cent å gjøre.

det var ikke det jeg mente... sigga sa han ikke ville tjene så bra på å stå frem som skurk... og jeg mener det motsatte ;)

men uansett, ta deg en titt i forumreglene, for det er forbudt å skrive på dialekt, så ikke vær frekk med de som korigerer deg!

Endret av espinos
Skrevet (endret)

forguder å da sjø

sjer de egentlig ut som om æ bryr mæ om de itj e låv te å snakk dialækt?

øøø.....næ-ei, trur itj de næ-ei :nei: jezuz

da får du diskutere ting på et annet forum, din barnslige trønder! :yes:

Edit: dobbelt innlegg :whistle:

Endret av espinos
Skrevet

jeje, okey e på sætt å vis enig, men trur du itj æ har skrivi på bokmål vess æ har brydd mæ lit, ja bare LITT om herre forume...? bare tænk litt på, itj nå vondt meint på nånn måte.... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...