Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med Telenor Router ved bruk av BT


Anbefalte innlegg

Hei. Har online basis fra telenor. Alt funker helt fint og det er ikke nå problemer med verken vanlig spilling eller surfing. MEN når jeg bruker BitTorrent så detter routeren ned(?) Sånn ca 15 etter jeg har satt på nedlastningen så mister jeg internett. Den eneste måten og få tilbake nettet på er å restarte routern. Minner om at dette skjer kun ved bruk av torrent klienter. Btw har jeg en TopCom 871 router..

 

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått dette til å funke? FOr jeg sliter med akkurat samme problemet... :mad:

 

Har satt max upload på 7KB/s, oppgradert firmware i routeren, og MSN (som visstnok skaper masse problemer) er jeg aldri innlogga på uansett... Har aktivert porten jeg bruker for både UDP og TCP... Når jeg starter azureus så funker alt fint en veldig kort stund, men jeg mister snart interenett. Azureus laster ned videre, men den ser ut til å miste alle trackerne (får blå fjes), og derfor synker jo hastigheten der etterhvert også... Utrolig irriterende!

 

Kan det ha noe med firmware'n? Lasta bare ned den som ble anbefalt på telenor sine sider... Azureus virka lenge før jeg oppgraderte (har ikke brukt det på noen måneder, og midt i den perioden så oppgraderte jeg, så er ikke iskker på om problemet oppsto akkurat da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...