Lch Skrevet 16. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2002 Jeppz, i dag kom Warcraft III Collectors Edition. På døra. Den ble sendt 12.07, så det gikk ganske fort. Ikke noe moms eller gebyr. Så hele sulamitten kom på ca 650NOK. Esken er schwær og småtung i imitert lær. Innholdet består av en DVD med all CGIen på, i tillegg til en time bonusmateriale, blant annet snikkikk på World Of Warcraft mm. Musikken til spillet på egen cd, tykt hefte med "The Art Of Warcraft" og masse digg! Anbefales! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 16. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg fikk FreeBSD 4CD JewelCase med manualer idag Lenke til kommentar
b@m Skrevet 16. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2002 Hvor selger de war3 collectors edition? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2002 http://www.warcraft3collectors.com/us/index.asp Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 16. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2002 WarCraft3 Ruler!!!!!!!!!!!!!! måtte bare si det.. :razz: Fytti f*** !!!!!! Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 19. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2002 Bestillte du spillet den 12.? Får du mail når spillet blir sendt? Jeg bestillte collectors edition for noen dager siden og venter i spenning!! :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2002 Nei, jeg bestilte spillet 9.juli. Fikk ingen mail da det ble sendt, bare en slik mail: "Your order was indeed recorded". Men tror du ikke jeg fikk moms-regning i posten i dag.... Jaja, 164kr er ikke allverdens, men jeg kunne godt vært foruten. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 14:39, P)@y@ skrev::razz: Javel. Misunnelig, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå