Gå til innhold

Hva er quid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får garantert svar når du

1) Kommer med masse opplysninger om hva det er du vil vite, hvor du har hørt det, i hvilken sammenheng. Online spilling er ikke akkurat veldefinert. Uttrykk i Diablo er ofte radikalt forskjellig fra Battlefield; hver sjanger, hvert spill, hvert fellesskap har ofte egne, spesielle uttrykk

2) Er utrolig uhøflig mot de som faktisk gjør en innsats for å svare deg.

Har nå brukt noen minutter med søk på Google og komt frem til følgende:

1. Qu id betyr ikke en dritt. Nærmeste man kommer er qu'id som er fransk.

2. Quid brukes som subsitutt for dollar i de fleste sammenhenger (også på mmorpg sider m.m.). Heller ikke her er det en ny, fancy og spesiell betydning som er ubredt i det hele tatt innen spillverdenen.

Sånn, der fikk du det. Har du noe mer der "ordet" er brukt i kontekst så kan vi kanskje se nærmere på det.

Du får garantert svar når du

1) Kommer med masse opplysninger om hva det er du vil vite, hvor du har hørt det, i hvilken sammenheng. Online spilling er ikke akkurat veldefinert. Uttrykk i Diablo er ofte radikalt forskjellig fra Battlefield; hver sjanger, hvert spill, hvert fellesskap har ofte egne, spesielle uttrykk

2) Er utrolig uhøflig mot de som faktisk gjør en innsats for å svare deg.

Mente du at jeg var uhøflig. Da må du vise meg hvor.

QUID har jeg hørt i sammenheng med å være Admin på Battlefiled 1942 server.

ZigZag: hvis du er så sikker på at folk ikke har peiling, hvorfor spør du da? Hvis du vet så mye bedre enn alle andre hva rett svar er, skjønner jeg ikke hvorfor du lurer.

Som mange har påpekt her, betyr quid penger. Du har fått svar.

Dersom dette ikke var svaret du var på jakt etter, bør du forsøke å omformulere spørsmålet ditt. Folk er her for å hjelpe, og hvis de ikke klarer det, er det enten fordi de ikke vet, eller fordi du spør upresist.

En klager heller ALDRI til andre som forsøker å komme med noe konstruktivt. Er det ting som går så langt at det er irrelevant for tråden, kan du heller bruke "report"-knappen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...