Gå til innhold

Omtale av Boiling Point: Road to Hell (PC)


Anbefalte innlegg

Apropo.

 

6 - "Nokså godt"

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

:) Endret av zefler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde store forhåpninger til dette spillet men fy søren hvor skuffet jeg ble. Jeg har en kraftig maskin med bra skjermkort men det var ofte hakkebyger så det suste. fikk inntrykk at det er spillet som er dårlig kodet og grafikken. hehe. den er en dårlig spøk. så utdatert og det ser ikke noe særlig ut. greit nok hvis vi var i 1990 kanskje. LOL. lydeffekter og lyden sjenerelt var elendig. jeg ser at spillet fikk 6 av 10.. det er også en dårlig spøk.LOL

 

Jeg gir spillet 4 av 10

 

Spillets grafikk er eldgammel, lyden er dårlig, spillet virker langt fra ferdig

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg grafikken var pen nok, om ikke det flotteste jeg har sett. Har ikke noe problem med hakking selv med alt på høyeste innstilling. Det som er mindre vellykket med grafikken er at den er veldig repeterende, samme 3D-modellene går igjen overalt. Men kan vel ikke få i pose og sekk når man skal ha så store områder uten pauser for innlasting av data.

 

Trond

Lenke til kommentar

Hvor lenge spillet ble testet av gamer.no redaksjonen vet jeg ikke, men det er tydelig at dere ikke spilte det nok. Med de rette innstillingene og etter å ha satt seg inn i alle sidene ved spillet (søvn, våpenhåndtering, rusavhengighet, etc) så blir man mye mer fasinert, og man glemmer de fleste bugsene (bortsett fra det at lyden forsvinner, for det blir ganske plagsomt).

 

Jeg ville gitt Boiling Point: Road to Hell 8/10, muligens 7/10 hvis jeg ble fortalt at det ikke ville komme noen patcher senere. Det er jo klart at det er en del småjusteringer som skal til.

Lenke til kommentar
Hvor lenge spillet ble testet av gamer.no redaksjonen vet jeg ikke, men det er tydelig at dere ikke spilte det nok. Med de rette innstillingene og etter å ha satt seg inn i alle sidene ved spillet (søvn, våpenhåndtering, rusavhengighet, etc) så blir man mye mer fasinert, og man glemmer de fleste bugsene (bortsett fra det at lyden forsvinner, for det blir ganske plagsomt).

 

Jeg ville gitt Boiling Point: Road to Hell 8/10, muligens 7/10 hvis jeg ble fortalt at det ikke ville komme noen patcher senere. Det er jo klart at det er en del småjusteringer som skal til.

Hmm, du mener vi ikke har spilt det nok siden du er uenig i noen av våre subjektive vurderinger? Interessant.

 

To versjoner (Preview og Retail) har vært meg i hende siden ca. 15 April, og med et lite opphold mellom disse versjonene har ganske mange timer blitt lagt ned i å spille med Saul. Jeg har forsøkt å studere alle spillets fasetter nøye, og tidvis var det en fornøyelse å krige i jungelen (som jeg skriver).

 

Jeg skriver videre i min konklusjon at Boiling Point ikke er et dårlig spill, men at feilene ødelegger mye for helhetsbilde. Jeg har en PC som ligger langt over systemkravene, og da skal det ikke være nødvendig for meg å lete rundt etter "riktige innstillinger" for å redusere antall feil en smule.

 

Det har vært stor uenighet her på forumet om spillets kvalitet, noen vil gi det 4/10 og andre 8/10. Dermed er vel 6/10 ganske representativt for "snittmeningen"? :)

 

Engasjement er uansett sunt, og ikke minst gledelig.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
..Hadde store forhåpninger til dette spillet men fy søren hvor skuffet jeg ble. Jeg har en kraftig maskin med bra skjermkort men det var ofte hakkebyger så det suste..

Apropo detta.. hva er recommended spec's for dette spillet?

 

Forøvrig, ikke ta det ille opp, men dette er noe jeg synes mangler i alle omtaler (eller så er jeg så blind at jeg aldri ser dem).

Lenke til kommentar

Veit ikke hva offisielle anbefalte spesifikasjoner er, men jeg anbefaler 1GB RAM og 6800/X800-skjermkort. Prosessor... AMD 3000 og oppover eller P4 2.8 og oppover. Noe rundt der.

 

Du må likevel regne med hakking enkelte steder og dårlig FPS om du kjører på max detaljer, med det systemet.

 

Spiller ser heller ikke særlig bra ut, utdatert grafikk.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Heh, kanskje feil mann til å snakke her, men med min athlon 64 3000+ og med x800pro går alt så det suser... :)

 

Grafikken er slett ikke overveldende, men det får da være grenser for hvor lenge man skal henge seg opp i akkurat dét? Langt viktigere er det vel at spillet gir en deilig følelse av frihet, og har synsrekkevidde langt over gjennomsnittstittelen? :)

 

Synes kanskje noen av dere ser ut til å henge dere helt opp i dette med grafikken.

Lenke til kommentar

Det med grafikken, er jeg en av de du mener er opphengt i den eller? Jeg er nemlig ikke så veldig opphengt i den, ville bare poengtere at selv med bra maskinvare, alle detaljer på max og høy oppløsning, så ser det ikke spesielt bra ut og i tillegg har man dårlig FPS og hakking innimellom.

 

Og ettersom alle andre har problemer med ytelsen i dette spillet, så tviler jeg sterkt på at akkurat du skulle ha null problemer, med alle detaljer på max og si oppløsning 1280x1024.

 

Du har nok ikke alt på max.

 

Langt viktigere er det vel at spillet gir en deilig følelse av frihet, og har synsrekkevidde langt over gjennomsnittstittelen?

 

Dette spiller forresten veldig liten rolle når bugs og grafiske problemer gjør spillet til en lite hyggelig affære.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Vel, jeg eksperimenterte litt fram og tilbake, og kom faktisk fram til noe som fungerer svært godt. Er ikke 100% hakk-fritt hele tiden, men jeg kjører alt på full guffe (1280x960, AA satt til 3, alle effekter på), og ytelsen har så langt overhodet ikke vært noe problem. Antar jeg vet det best selv, også? ;)

 

Men jeg skjønner at grove tekniske problemer ødelegger for dem som opplever dem, naturligvis.

Lenke til kommentar

Til dere som ble utrolig skuffet over Boiling Point:

Følg med på Pirates Of The 21st Century!

Dette spillet kombinerer elementer fra FarCry (pen grafikk, handling satt i tropisk farvann), GTA (stor bevegelsesfrihet, etc), og en rekke andre spill.

Jeg har søkt litt rundt omkring, men det er vanskelig å finne en engelsk artikkel om dette spillet.

Men istedenfor kan dere nyte disse bildene (dette spillet vil i allefall ikke få sugen grafikk ;) ):

pot2c_2655_005.jpg

 

pot2c_2655_004.jpg

 

pot2c_2655_003.jpg

 

pot2c_2655_002.jpg

 

pot2c_2655_001.jpg

 

Skal lete litt videre etter en artikkel, jeg.

 

Men dere i Gamer.no, kan ikke dere prøve å arrangere en sniktitt eller et intervju da? Det hadde jo vært fint! :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg eksperimenterte litt fram og tilbake, og kom faktisk fram til noe som fungerer svært godt. Er ikke 100% hakk-fritt hele tiden, men jeg kjører alt på full guffe (1280x960, AA satt til 3, alle effekter på), og ytelsen har så langt overhodet ikke vært noe problem. Antar jeg vet det best selv, også? ;)

 

Men jeg skjønner at grove tekniske problemer ødelegger for dem som opplever dem, naturligvis.

Jeg tror på det du sier her. Men først så sa du at "alt går så det suser", det er ikke det samme som "ikke 100% hakk-fritt hele tiden" ;)

 

Jepp, de grove feilene gjør spillet uholdbart for meg, hadde det vært et hvilket som helst annet kjøp ville jeg fått tilbake pengene i butikken. Hadde dette vært en bil så hadde den bare virket når den ville, stort sett så var det ikke mulig å kjøre over 80 km/t, og du kunne ha bannet på at når det først gikk så begynte den å fuske og hakke etter svært kort tid. Gjennom store deler av ferden ville det heller ikke være mulig å se ut gjennom frontvinduet, da dette var utydelig, hadde sprekker og var innsmurt med møkk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...