Gå til innhold

folk som selger konto på qxl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hvorfor i all verden tar han å skriver navn på characteren i innlegget? Det skal ikke mer til at noen tyster til Blizzard, og vipps er konto og alt long gone. :p

Lenke til kommentar

3000(!!!!!) jaja i know det er "WOW" med bra(tror jeg) characters men alikevel det er bare et spill... er jo som om jeg skulle laget med en CS konto og spilt så bra på den at jeg hadde hatt god status også solg den.

 

BTW: forbereder meg på å bli hengt hehe. (jeg sa at WOW bare var et spill) kan bli stygt dette :p

 

EDIT: hvor mye koster WOW nytt med konto og alt sånn og hvor mye er det for server eller hva man nå en betaler for.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Solgte en Anarchy Online konto på eBay for et par år siden for 550 USD. Den gang var det vel omtrent 4500 kr.

 

Det morsomme var at jeg byttet til meg den kontoen mot en Hoary Mattekar Robe i Asheron's Call 1 (verd omtrent 50 dollar den gangen), spilte den i ca 2 måneder for så å gå lei og selge.

 

Har ingen skrupler med å selge unna ting jeg ikke lenger trenger. Om det er en PS2 jeg ikke bruker eller en MMOG konto spiller null rolle for meg. Men akkurat WoW holder jeg meg unna "svartebørsen" pga at de kjører en så knallhard linje som de gjør.

 

Tipper jeg har dratt inn 2000-3000 dollar i løpet av de 3-4 årene jeg har syslet med det. Har ikke vært noe business for å si det slik, bare vært dumping av ting/kontoer når jeg har sluttet med et spill.

 

Syntes det var litt stusselig at "livsverket" bare skulle råtne bort i pixel-land.

 

Men akkurat denne auksjonen som er nevnt av OP er jo ganske latterlig. Man må jo være mindre begavet når man opplyser navn og hele pakka. Så en lignende sak i EQ2 der den daværende høyeste level Warlock solgte kontoen sin på Playerauctions med fullt navn. Var endel baluba på forumene da. Vet ikke hva som ble enden på visa der men tipper kontoen ble permabanned siden han ble stående på stedet hvil level-messig (var ikke makset ut og kontoen ble solgt).

Lenke til kommentar

er det lovelig dette her? kjøpe seg en konto også spille så man får en bra character og selge den er det lovelig?

 

tenkte litt på det siden jeg begynner å få litt sansen or WoW nå så kanksje jeg kjøper det. liker jeg det ikke så kanskje jeg selger hele pakken igjen og samtidig tjener noen kroner.....

Lenke til kommentar

Stolt ? Hadde det vært noe annerledes om Per i skogen gjorde det ? Han får støtte av andre hvis du ikke ser det !? tysta ? nei det er nok feil ord !

 

Jeg kan godt sende inn en e-post, og skaffer meg støtte fra flere, men jeg behøver ikke være stolt, men heller skuffet over folk som driver med slik ! :nei:

Lenke til kommentar

Oddis89: Nei, TOS/EULA sier ganske klart at det ikke er "lov". Men "svartebørs" markedet for MMOG spill som WoW er ganske stort. Mange hevder det ødelegger spillet og "community" følelsen, men jeg er ihvertfall ikke helt enig. Eneste som kan være kjipt er om kjøperen er en skikkelig n00b som prøver å spille en lvl 60 character han ikke vet bak eller fram på. Men slike blir ofte sparket ut av team/raids ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du stolt av og ha tysta på en annen spiller?

Stolt? Nei.

Og det er jo ikke tysting!

Alle som har lest gjennom EULA'en til wow og diverse faq's på nettsidene deres vet at de som merker noe ulovlig i sammenheng med spillet oppfordres til å rapportere det til blizzard.

Så jeg bare gjorde det jeg var oppfordret til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...