Gå til innhold

World Games Inc. (WGI)


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så fryktelig interessant å høre meningen til de som selv er med i WGI. Det er stort sett samme leksa man hører derfra: "Jeg tjener X tusen i måneden, osv..."

 

Det er riktig at det ikke er ulovlig å være medlem av WGI, men det er forbudt å markedsføre WGI i Norge. (Fordi det er et pengespill som ikke er godkjent.) Personene bak to websider som markedsførte WGI er anmeldt av lotteritilsynet, og risikerer bøter og fengselstraff på inntil ett år.

 

Når man ikke kan markedsføre WGI, forsvinner selvsagt hele meningen. (Som er å verve flest mulig medlemmer.) Man skal være ganske dum/lettlurt for å melde seg inn i WGI nå. Blir du med med en gang et slikt konsept kommer til Norge, har et stort nettverk av "venner"/bekjente som du ikke har noen betenkeligheter med å svindle, samt eksepsjonelle evner til å overtale/"frelse" mennesker, så kan du bli en av dem som tjener X tusen i måneden.

 

Vi andre holder oss unna...

 

LeD

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Nei, grunnen er jo at WGI nå er nedlagt/kjøptopp/solgt/overdratt/etellerannet til et eller annet selskap, og medlemmene har kun fått tilbud om aksjer i det nye selskapet, de er med andre ord direkte lurt.

 

Så jeg ville bare le litt ondskapsfullt mot de som har trodd det kunne bli masse penger av ingen penger.

Hehe, var aktivt medlem før, men nå er jeg med bare for å se hvordan det går (mao ikke legger til eller trekker fra verdier enda ettersom jeg har tatt ut alt jeg tjente der utenom 1000 euro som jeg satte i forskjellige ting for å se utviklinga) og jeg kan ikke si jeg har den samme oppfattningen som media har av denne saken. På min konto fikk jeg overført pengene jeg hadde til det nye uten å konvertere til aksjer så jeg bare ikke fatter hvordan media har fått dette...

 

Mitt råd er for alle å avvente med noe i dette firmaet til noe offentlig skjer med det nye firmaet (med offentlig mener jeg regnskap på bordet, børsnotering mv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...