Snorre Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er det noen som kunne tenke seg å lage en guide for dette?
TSP Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Map-editoren? eller Historical battle script editoren? Den andre har du jo spurt om. hmm, får vel lage noen guider. TSP
Snorre Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Map-editoren? eller Historical battle script editoren?Den andre har du jo spurt om. hmm, får vel lage noen guider. TSP HVis du trenger å laste opp et bar pilder et sted kan du kontakte meg!
TSP Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det vet jeg . Men må sette meg inn i det og dette blir vel evt. min første guide . Og hvem av editorene skal jeg starte med ? Kan ikke love noe, men skal forsøke og jeg er nok ikke ferdig før om en stund.
DurinVIII Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 wtf?? Map editor???? Historical battle script editor??? Hvor finner man disse??
TSP Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Last ned dette. (editor documentation) edit: forresten har jeg ikke begynt på noen guider enda, da skolearbeid må prioriteres og jeg hadde tentamen denne uka. Endret 28. mai 2005 av The Strategy-player
Snorre Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 (endret) Last ned dette. (editor documentation) edit: forresten har jeg ikke begynt på noen guider enda, da skolearbeid må prioriteres og jeg hadde tentamen denne uka. RTW kommer FØR skolearbeidet Neida, er greit det. Skal sette meg ned etter hvert nå og forsøke litt selv. Wohoooo. 1300 inlegg! Endret 28. mai 2005 av Orresnei
DurinVIII Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Ehhh...Jeg har ikke noen editorer i options meyen i R:TW. Hvor får man tak i selve editorene??? Off topic: Det siste året har alt blitt prioritert foran skolearbeidet
TSP Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) @ DurinVIII: Hør på meg nå . Hvis du har versjon 1.2 av Rome Total War, har man muligheten til å skaffe seg noen editorer. Du trykker på linken jeg ga deg og laster ned, så leser du i de små guidene og gjør det du skal. Bare last ned og les det som kan leses. Gjør det som står. Her er et bilde på en ting du må gjøre for å få moviecameditoren til å funke (min favoritt ) Lurer du på noe mer får du spørre igjen. TSP Endret 28. mai 2005 av The Strategy-player
DurinVIII Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ok, skulle bare legge til noe i målet... Trodde det var noe som skulle lastes ned jeg... Min feil
TSP Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Men du lasta ned det jeg linket til? Det kan være lurt til vi får fiksa en norsk, mer beskrivende guide, at du leser gjennom der. Ps: Du lager en EKSTRA snarvei og skriver inn det nye målet i den nye snarveien, da det kan bli problemer med å spille vanlig, ved bruk av de editormåla. Når du skal spille vanlig, trykk på den vanlige snarveien! Men last ned og se litt på guiden. (link i mitt ene innlegg over)
DurinVIII Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jadda, jeg lasta ned den, trodde at det var et slags editorprogram Burde kanskje ha ringt en bjelle da det sto documentation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå