Gå til innhold

lvl 39 /47G - Mount panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå har jeg bæsja på leggen her:

jeg er lvl 39 og har 47g!

hva gjør jeg for å komme opp til 90\100G

I tillegg er jeg bare friendly i darnasuss, der jeg tenkte å hente pusekatten min :blush:

Tusen takk for tips

Du har sikkert kjøpt alle skillsa når du har fått ny level, hæ? :p

Du har sikkert sløst alt på AH, hæ? :p

Jeg kjøpte ikke noen skills fra level 32-40 jeg. Heller sløste jeg ikke noe på AH.

Hadde 110g når jeg ble 40. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill

Så grei du er da.

Skrevet
EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill :p

Handlinger som denne min gode mann, er grunnen til at veldig mange *kun* teamer med guild teams.

Skrevet

dersom ingen har nevnt det enda så får man enda 10% mer i avslag i priser, dersom man har pvp rank 3, er ikke så veldig krevende å få rank 3

Skrevet
EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill :p

Handlinger som denne min gode mann, er grunnen til at veldig mange *kun* teamer med guild teams.

til mitt forsvar var dette +et scarlet belte alt jeg vant der :p

Og scarlet beltet droppa 3 ganger i løpet av en runde i armory...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...