ahpadt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 nå har jeg bæsja på leggen her: jeg er lvl 39 og har 47g! hva gjør jeg for å komme opp til 90\100G I tillegg er jeg bare friendly i darnasuss, der jeg tenkte å hente pusekatten min Tusen takk for tips Du har sikkert kjøpt alle skillsa når du har fått ny level, hæ? Du har sikkert sløst alt på AH, hæ? Jeg kjøpte ikke noen skills fra level 32-40 jeg. Heller sløste jeg ikke noe på AH. Hadde 110g når jeg ble 40.
Kellendil Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill Så grei du er da.
Gnurk Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill Handlinger som denne min gode mann, er grunnen til at veldig mange *kun* teamer med guild teams.
NightKeeper Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Er du friendly i Darnassus på lvl 39 og er NE!? Hvordan i huleste heite er det mulig? Honored blir man jo på lvl 12-13 i hjembyen
TRS Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 dersom ingen har nevnt det enda så får man enda 10% mer i avslag i priser, dersom man har pvp rank 3, er ikke så veldig krevende å få rank 3
chokke Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 EDIT: Fikk min mount idag ved å spille i en gruppe og ta alle insancene x antall ganger og vinne de blå itemene, 2 G for den hammeren, sa jeg trengte den som rogue for å trene mace skill Handlinger som denne min gode mann, er grunnen til at veldig mange *kun* teamer med guild teams. til mitt forsvar var dette +et scarlet belte alt jeg vant der Og scarlet beltet droppa 3 ganger i løpet av en runde i armory...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå