Gå til innhold

skjermen går i power saving mode


Anbefalte innlegg

I dei siste har skjermen bare blitt svart og så har det stått power saving mode på skjermen når eg spiller, og det einaste eg kan gjøre er å restarte maskina, Fikk tipd i en anna tråd om at det var skjermkortet sin skyld håper noken kan hjelpe. Skjemrkortet er et XFX geeforce 6600GT. Det er veldig frustrerende å ha en maskin til 12.000 som ikkje går an å dpille på, så håper dere har tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann :p

Prøv å gå inn på selve skjermens meny ved å trykke/skru på skjermknappene.

På min skjerm kan du velge "Miscellaneous" og der etter "Power save" sett denne til "OFF".

 

En annen mulighet er å klikke deg inn på "kontrollpanel", "power options" og sette maskinen til "Altid på" og alt nedenfor til "Aldri".

 

Funker ikke noen av delene blir jeg overrasket.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisann :p

Prøv å gå inn på selve skjermens meny ved å trykke/skru på skjermknappene.

På min skjerm kan du velge "Miscellaneous" og der etter "Power save" sett denne til "OFF".

 

En annen mulighet er å klikke deg inn på "kontrollpanel", "power options" og sette maskinen til "Altid på" og alt nedenfor til "Aldri".

 

Funker ikke noen av delene blir jeg overrasket.

 

Lykke til :thumbup:

Finner ingenting på skjermmenyen, einaste eg finner er power indicator, og det har vel ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
I dei siste har skjermen bare blitt svart og så har det stått power saving mode på skjermen når eg spiller, og det einaste eg kan gjøre er  å restarte maskina, Fikk tipd i en anna tråd om at det var skjermkortet sin skyld håper noken kan hjelpe. Skjemrkortet er et XFX geeforce 6600GT. Det er veldig frustrerende å ha en maskin til 12.000 som ikkje går an å dpille på, så håper dere har tips.

Merkelig. Jeg fikk akkurat det samme problemet for et par dager siden (etter en formatering). Har et Radeon 9800.

Hver gang jeg starter et spill så slår skjermen seg av etter 5-15 minutter. Utrolig irriterende. Eneste som funker for meg også er å restarte maskinen. Har forsøkt å innstalere nye/andre drivere men ingenting hjelper. Begynner å frykte at dette er et hadware problem og ikke et software problem, men hvis noen har en løsning på problemet så vil jeg være evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...