Gå til innhold

Tråden om meg


M4c

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært medlem i dette forumet i ett år, og debattert PCer, konsoller, prosessorer og minne, jeg har kjeftet, tullet, og kommet med spydige bemerkninger. Men det gikk akkurat opp for meg at i alle trådene jeg har deltatt i, har temaet i bunn og grunn vært ganske uinteressant. Sant nok, en sen nattetime kan disse temaene føles meningsfylte på et eller annet nivå, men det er ikke nok. Jeg blir ikke tilfredsstilt. Så slo det meg at det eneste temaet som virkelig betyr noe, er meg. Derfor denne tråden. For å diskutere meg altså.

 

Så fyr løs, tanker, meninger, kritikk, ros, alt er velkomment. Jeg skal love å besvare alle spørsmål etter beste evne. Ingen spørsmål er for dumme. Eller for smarte. Lurer du på hva slags sokker jeg har på meg nå? Hvor pleier jeg å handle dagligvarene mine? Hvilken barneskole gikk jeg på? Har jeg noen gode råd å komme med til en som skal bli drag-artist? Hva mener jeg om meningen med livet? I kveld (og alle andre kvelder), kjære forumbruker, har du makten. Kjør debatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det gikk akkurat opp for meg at i alle trådene jeg har deltatt i, har temaet i bunn og grunn vært ganske uinteressant.

Nettopp, der sa du det :)

 

Føler denne tråden ikke vil bidra med noe. Hva enn folk syntes om deg kan tas over PM. Greit nok at du vil ha ris og ros om deg selv, men det er ikke meningen at du skal justere deg etter hva andre syntes. Bare vær deg selv, vi syntes alle at det er kjekt du er her og hjelper til! :)

 

Stenger tråden for å spare på mulige personangrep eller teite kommentarer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...