shakk Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 nokon som veit korleis eg gjer det? finn den ikkje under kontroll panel. treng fjerne det pga smartkort leser til norsktipping.flott om nokon kan hjelpe meg:)
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det blir nok ikkje lett vil eg tru. Forøvrig feilposta. Du for garantert fleire og bedre svar i Windows kategorien. Men det er ikkje så ille. Ein moderator flytter tråden.
Rodwelt Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kontrollpanel - Legg til eller fjern programmer - Fjern Windows servicepack2?
zjulik Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Er det ikke bedre å feilsøke enn å fjerne? For meg høres det ut som om du vil kvitte deg med den nye bilen din fordi den ikke tar inn radio på stranda.
p@ge Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 smartkortleseren fungerer fint med SP2. da må det være noe galt med kortleseren eller installasjonen. har du riktige java versjonen j2re1.4.0 ? ( fra norsk tipping cd'en, jeg har hatt problemer med nyere java versjoner, da jeg slettet den eldeste vers. ) lykke til
Mr.Andersen Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kontrollpanel - Legg til eller fjern programmer - Fjern Windows servicepack2? Akkurat sånn ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå