Gå til innhold

Hero classes, w00t?

Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284
Skrevet

Er det noen som veit noe om "here classes" som komme i løpet va året?*gleder meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mest sannsynlig er det deres måte å øke lvl cap'en.

Med Hero Class, menes oftest (det er iallfall det de fleste spekulerer i) at man kan ta en ny klasse (oppå den gamle), som samsvarer med heltene i WC3...

Dwerg warrior/paladins kan blir "mountain king", night elves kan bli priestess of the moon, eller druid of the claw, orcs blademasters, e.t.c...

(Jeg vil bli Pandaren Brewmaster!)

Endret av MrLee
Skrevet
Dynamisk vær var også in the horizont.

"Ja, særlig"?

De fant vel ut at dynamisk vær ville ødelegge for mye for de enkelte sonenes særegenhet til at det var verd arbeidet. Holder med dag/natt-syklus... Det skal liksom ikke regne i barrens osv. Selv om de kunne slengt inn regn kanskje ett sted eller to og litt snø i Alterac

Skrevet

Vet ikke helt hva dynamisk vær har med opprinnelig post å gjøre men...

Gleder meg veldig til å se hvordan de lager Hero systemet ja. Det kan bli utrolig bra, og det kan bli utrolig dårlig. Men det de har gjort foreløpig synes jeg lover bra ihvertfall. :thumbup:

Skrevet
Vet ikke helt hva dynamisk vær har med opprinnelig post å gjøre men...

Gleder meg veldig til å se hvordan de lager Hero systemet ja. Det kan bli utrolig bra, og det kan bli utrolig dårlig. Men det de har gjort foreløpig synes jeg lover bra ihvertfall. :thumbup:

Poenget mitt var at ting som sitter på gjerdet og venter på å bli utvikla like godt kan ramle ned og bli der. Men det er jo klart mer sannsynlig at det blir innført hero-classes enn at det blir innført dynamisk vær, da.

Hvorfor skal det ikke regne i STV, forresten? Troperegn er da både stilig og stemningsskapende, det.

Skrevet

Joda, vær kan forsåvidt være på klient-siden og tilpasset hvert område. Tror ikke det er noen stor sak å få det til. Bare de gjør det litt bedre enn i Asheron's Call 1 hvor det både regnet og snødde i ørkenområdene.

Personlig er jeg godt fornøyd med spillet som det er grafikkmessig/effektmessig, men så lenge det ikke ødelegger spillopplevelsen (og kan skrus av på klient siden) så kan de godt lage noe sånt.

Skrevet
Dynamisk vær var også in the horizont.

"Ja, særlig"?

De fant vel ut at dynamisk vær ville ødelegge for mye for de enkelte sonenes særegenhet til at det var verd arbeidet. Holder med dag/natt-syklus... Det skal liksom ikke regne i barrens osv. Selv om de kunne slengt inn regn kanskje ett sted eller to og litt snø i Alterac

det er jo ikke snakk om 1 tabell med random vær for hele spillet da! ffs

det er jo bare å customize værforhold til hver sone...kjøre litt sandstormer i Barrens og stonetalon f.eks... og regnskyller ca 1 gang i året elns (årlige eventet i barrens :p)

Regn burde det være på ettermiddagen i STV, som seg bør i jungelen (er det ikke om ettermiddagen, utpå kvellingen det pleier å regne i regnskoger? noe slikt iallefall)

alterac og dun morogh burde ha snø og snøstormer o.s.v...

Da kunne blizzard buffa huntere litt med f.eks. økt sikt radius i dårlig vær...gitt dem "litt" bedre PvP egenskaper, om veldig tilfeldige... :)

Skrevet

lol... dette skjønte jeg ikke helt med hero-classes. Må man være lvl 60 eller kan alle andre få det? noen som kan forklare meg litt bedre?

hva vil det si? hero-class?

EDIT: Skrivefeil

Skrevet

så langt er det ingen som veit, blizzard har jo ikke implementert noe ;)

men ja, man vil kunne anta at det er noe du vil måtte være lvl 60 for å få... (det vil jo på en måte være en måte for videre progressjon etter at du har nåd lvl 60..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...