Gå til innhold

Gudfaren Spillet joho

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) JA.. så gleder vi oss alle til gudfaren spillet og også mafia 2. Mafia 2 blir nok et bedre spill men. Mafia 1 var jo veldig lett, men det var jo en fryd å spille. Er spent på gudfaren, men bare det å høre brando's stemme i spillet blir stort. Er redd EA ikke klarer å lage st spill som kan slå gta og mafia, men vi får nå se! Er det noen som vet om det er noen dato på gudfaren ? Gi meg en tommygun nå.. ..

Ellers så trenger vi et par klan medlemmer til til CS klanen vår! Og du bør ikke snitte på mindre enn 2 k/d !! we love frags.. Skal ut i strid snart og sliter med å stille 5 mann...

Vi hørs !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mafia 2 blir nok et bedre spill men

Og hva, egentlig, baserer du det på?

EDIT:

Ellers så trenger vi et par klan medlemmer til til CS klanen vår! Og du bør ikke snitte på mindre enn 2 k/d !! we love frags.. Skal ut i strid snart og sliter med å stille 5 mann...

Og hva har dette med tema å gjøre?

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Mafia 2 gleder vi oss til, synd at det er veldig få (eller ingen) bilder fra Mafia 2 eller noe serlig informasjon om hvordan spillet blir så man får bare vente.

Mafia 1 var både lett og vanskelig, kom meget ann på oppdraget. Enkelte oppdrag var lett mens andre var forbanna vanskelig. En herlig blanding som bygget det opp til et nært perfekt spill.

Har gode forhåpninger til EA games "Gudfaren" spillet, men EA games har en tendens til å krølle sammen alt sammen slik at når spillet kommer er det noe forbanna piss som bare har navnet til noe kjent men ingen ting annet. C&C Generals for eksempel. Er jo så langt fra C&C som du kan komme. Bare westwood klarte å lage en skikkelig C&C følelse.

Så jeg har en del forhåpninger til dette spillet, men våger ikke håpe på et bra spill da skuffelsen kan bli stor vis det ikke er så bra.

Skrevet
Mafia 2 gleder vi oss til, synd at det er veldig få (eller ingen) bilder fra Mafia 2 eller noe serlig informasjon om hvordan spillet blir så man får bare vente.

Mafia 1 var både lett og vanskelig, kom meget ann på oppdraget. Enkelte oppdrag var lett mens andre var forbanna vanskelig. En herlig blanding som bygget det opp til et nært perfekt spill.

Har gode forhåpninger til EA games "Gudfaren" spillet, men EA games har en tendens til å krølle sammen alt sammen slik at når spillet kommer er det noe forbanna piss som bare har navnet til noe kjent men ingen ting annet. C&C Generals for eksempel. Er jo så langt fra C&C som du kan komme. Bare westwood klarte å lage en skikkelig C&C følelse.

Så jeg har en del forhåpninger til dette spillet, men våger ikke håpe på et bra spill da skuffelsen kan bli stor vis det ikke er så bra.

du vet vel ikke om noen bilder til mafia 2 gjør du? :dribble:

Skrevet

Er ikke kommet noe annen informasjon enn at det er på vei så det er ingen screens eller noen informasjon om historien annet enn spekulasjoner.

Men du kan følge med her:

http://www.3dactionplanet.com/mafia/index1.htm

Og se om det kommer noe screens. Vet meget lite jeg som alle andre her så man kan bare vente.

Skrevet

Er ikke kommet noe annen informasjon enn at det er på vei så det er ingen screens eller noen informasjon om historien annet enn spekulasjoner.

Og se om det kommer noe screens. Vet meget lite jeg som alle andre her så man kan bare vente.

vil bare si at den mafia siden du linka til har vært død i ca 2 år nå..

Den største, og beste, er LostHeaven.co.uk ;)

Skrevet

vil bare si at den mafia siden du linka til har vært død i ca 2 år nå..

Den største, og beste, er LostHeaven.co.uk ;)

Sorry, min feil, var litt for rask i min "google" leting, bra noen er våken her :p

Skrevet

jeg vet ikke om mafia2 blir et bra spill, men "tror" det blir et bedre spill enn gudfaren, selv om gudfaren BØR bli bra! Skal ikke kødde med den tittelen og lage dårlig spill.

Når vi snakker om nr 2 spill, så blir jo alt wirkola... men noen klarer det å!

Og et helt annet spørsmål, åssen CS spilles i konkurranser?

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...