Gå til innhold

Sniktitt på Gudfaren (Multi)


Anbefalte innlegg

flott skrevet, det er ikke ofte man ser artikler på internett skrevet på dialekt. Keep up the good work.

Han skrev heldigvis ikke på dialekt. Han bruker som sagt vårt andre skriftspråk, nynorsk ;)

 

Ellers så var det en fin sniktitt, og jeg ser veldig fram til dette spillet :thumbup:

Det fins kun et språk i Norge (hvis man ser bort fra samisk da) og det er norsk!

Bokmål og nynorsk er ut, man kan faktisk skrive på dialekt.

Stemmer det. Men vi har 2 skriftspråk. Å skrive på dialekt er lov, men er ikke godt mottatt her på forumet, skolestiler, jobbsøknader, osv.

 

Bokmål og nynorsk er ut

pointlaugh.gif

 

Men nok offtopic.

 

Uderzo out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
flott skrevet, det er ikke ofte man ser artikler på internett skrevet på dialekt. Keep up the good work.

Han skrev heldigvis ikke på dialekt. Han bruker som sagt vårt andre skriftspråk, nynorsk ;)

 

Ellers så var det en fin sniktitt, og jeg ser veldig fram til dette spillet :thumbup:

Det fins kun et språk i Norge (hvis man ser bort fra samisk da) og det er norsk!

Bokmål og nynorsk er ut, man kan faktisk skrive på dialekt.

 

Dessverre så er skrivinga mi basert på bokmål pga av at jeg flyttet ofte når jeg var liten + at vi hadde bokmålskriving i skolen. Så hvis jeg skulle skrive på min nordnorske/blandingsdialekt ville det blitt litt fake.

tror du bør ta deg en titt i forumreglene ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...