Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp med trådløsrouter !


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen.

 

men problemet er det at jeg har hatt en trådløs router nå en god stund, og hadde nå tenk å sikre tilgangen til nettet vårt.

 

men når jeg skulle gå inn på routeren, så vikk jeg opp at jeg skulle skrive brukernavn og passord. og der sitter jeg fast med spørsmålet. som jeg stilte meg selv. "Hva var det?"

 

noen som har et eller annet tips om hva jeg kan gjør for å komme inn på routeren?! :hmm:

 

det er av en type Dl-624+

 

håper på tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette er rette plassen.

 

men problemet er det at jeg har hatt en trådløs router nå en god stund, og hadde nå tenk å sikre tilgangen til nettet vårt.

 

men når jeg skulle gå inn på routeren, så vikk jeg opp at jeg skulle skrive brukernavn og passord. og der sitter jeg fast med spørsmålet. som jeg stilte meg selv. "Hva var det?"

 

noen som har et eller annet tips om hva jeg kan gjør for å komme inn på routeren?! :hmm:

 

det er av en type Dl-624+

 

håper på tips.

 

Du har vel ikke annet valg enn å tilbakestille ruteren. Antar det er en "reset" knapp på baksiden av den, som du må holde inn i noen sekunder med en penn eller liknende tynn gjenstand. Dette forutsatt at du tidligere har endret passord.

 

Standard brukernavn er ADMIN. La passordfeltet være blankt!

 

ftp://ftp.dlink.se/Quick%20Installation%2...624+_QIG_no.pdf

Endret av Rumba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...