Edstro Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) Hei eg har nettop begynnt og spille wow og eg er helt hekta. Men nå har eg hørt at det er mulig at eg kan flytte min spiller over til en annen sørver. Er dette mulig? "Move a Character" Eg går inn på www.wow-europe.com og velger Move a Character på siden der. Også ber wow meg om og logge meg inn. Men når eg har logget meg inn så ser eg at min spiller ikkje liger under i listen. Dette står der: Below you will see a listing of all characters associated with your account, across all realms. If one or more of your characters are eligible to move, this page will allow you to move those characters to a predetermined low population realm. Please note that only characters on high population realms are eligible for transfer. To see what realms are currently high population, check the Realm Status page. Also note that you will not be able to explicitly choose which realm you’d like to move to. Instead, the new realm is determined automatically and displayed in the "Destination Realm" column below. For answers to common questions, please check out our Character Move F.A.Q. To move your character, simply click on the red "Move Character" arrow , if available. Under dette så er der en liste og der er ikkje spiller min. Vis eg har oppfattet dette feil så si ifra. Eg er dårlig i engelsk Er der noen som har testet ut dette før? Hjelp :) Endret 17. mai 2005 av eddielie30
Simen1 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting.
Anbefalte innlegg