Gå til innhold

Lyd problemer i flash


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å lage en liten film i flash, på scenen er alt som det skal men når den skal vises er lyd kavliteten elendig og musikken ligger liksom et hakk forran filmen slik at det ikke passer sammen i det heletatt..

så mine spørsmål er;

Er det noen måte jeg kan forbedre lydkavliteten?

Hvordan synkroniserer jeg lyden med filmen utenfor scenen?

 

 

takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er probelmet er at jeg lager ein film, jeg har lyden på et eget layer og selve filmen på mange andre. :p

Jeg har laget det slik at det komme transaksjoner ( ??) slik at disse passer akkuratt med musikken. Og det ser egentli veldig dumt ut når musikken da kommer litt før..

 

lyden er en sang i bakgrunnen ja..

 

takk!

Lenke til kommentar
det som er probelmet er at jeg lager ein film, jeg har lyden på et eget layer og selve filmen på mange andre. :p

Jeg har laget det slik at det komme transaksjoner ( ??) slik at disse passer akkuratt med musikken. Og det ser egentli veldig dumt ut når musikken da kommer litt før..

 

lyden er en sang i bakgrunnen ja..

 

takk!

Kanskje litt tungvindt...men du kan jo kutte mp3'en din og legge hver bit av sangen på sin egen layer? Altså at hver layer som inneholder noe spesielt får sin egen "bit" av sangen? Da vil jo alt stemme 100% siden lyd og bilde er på samme layer til enhver tid.

Lenke til kommentar

hmm.. er ikke skker på hvordan du mente men jeg kuttet den opp og la delene som movieclip i layerene, men jeg har fortsatt samme problem...

:hmm:

 

 

nå har jeg også studert litt og funnet ut at i begynnelsen er det helt fint og riktig det er bare i slutten den er anderledes.. :s

 

andre forslag??

 

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...