Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Svartelisting av private ADSL modemer hos Bluecom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wan adsl vc active off

eller

wan adsl vc active 0

 

også

 

wan adsl vc save

 

husker aldri de kommandoene, dog tviler på at det har en effekt.

 

Din gamle P650R-33 står vel i bridge mode regner jeg med, mens den nye står i routing mode.

Så er fullt mulig at du bruker om alle NAT sesjonene som enheten støtter, skjer lett ved bruk av P2P programmer etc.

 

ip nat iface wanif0 disp

 

burde kunne vise noe stuff, tror jeg, har glemt alle kommandoene :D

Som nevnt tidligere så skjer det når det nye modemet står i brigded og routing mode. Det gamle står i brigded mode og fungerer utmerket.

 

Til dere som leser dette:

Jeg vil presisere at jeg ikke har særlig peileing på dette med svartelisting eller hva det nå er.. Heller ikke hvordan de forskjellige ISP opererer med hensyn til bruk av private ADSL modemer (i så fall veldig begrenset). Er vel mer spesialisert innen aksessnett etc. Jeg tenkte bare jeg skulle starte et sted med problemet mitt da jeg ikke klarer løse det selv ;) Om det kom ut litt feil eller tråden virker litt tåpelig, så beklager jeg dette. Å bruke ordet "svartelisting" var vel kanskje ikke det beste ordet for å beskrive problemet mitt virker det som. Kom ikke på noe bedre ord for å beskrive problemet mitt skjønner dere :)

 

Men jeg fikk da vel respons :whistle:

 

Har ikke fått sendt mail til Zyxel enda, heller ikke ringt Bluecom. Er optatt i dag..

 

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...