ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 har ikke noe for øyeblikket.. må bare få denna i mine innlegg, så jeg kan følge med litt..
Blåbær Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 legger inn noen låter jeg å. Lasgo - pray Kosmonova - Dance Avec Moi Noemi - In My Dreams Benjamin Bates-Whole Candee Jay - Back For Me Nightwatchers - All my love, vet den suger helt men er fengende fordet Amber - Anyway (Dj Encore Mix) deedee - the one Kylie Minogue - Love At First Sight Sylver - Turn The Tide La Luna - Venus Flip & Fill - Field Of Dreams, alt av den gruppa egentlig Space Invaders<-- om dere husker den, har ikke gruppenavnet Starsplash - I Belive, alt av dem generelt Rollergirl Blümchen - Ich bin wieder hie Kate ryan rock ryders - dont you know Angel City - Love Me Right, æsj for en stygg låt A.Moe - Mom Is Home DJ Sammy-The Boys of Summer Treesh - Brighter Day Cascada - Everytime We Touch årets hittil største blant alle dancelåtene, om du liker slikt vil du garantert digge den 2 Vibez - Always! (Be Mine) <--- min dancefavoritt om dagen, minner litt om de gamle ravedagene mine Og la oss være serriøse, er en del som liker slik musikk. Samtidig vil understreke viktigheten av å skille mellom dance og trance.
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Space Invaders<-- om dere husker den, har ikke gruppenavnet Hit 'N Hide het de. Og jeg slenger på Blümchen - Boomerang
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Blümchen - Heut` Ist Mein Tag <-- Den husker jeg fra fritidsklubben på barneskolen. Hehe, tok helt av Endret 20. mai 2005 av Stish
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Hehe. Miss Jane - It's a Fine Day Wamdue Project - King of My Castle Reset - Blue Richi M - 12th Planet Scooter - F*** The Millenium 666 - Alarma! Slinky - The Revenge (Theme from Karius & Baktus) N.Y.C.C. - Fight for Your Right (to Party) La Cream - You Drömhus - Vill Ha Dig (Noen som husker denne eller?) Klubbheads - Kickin' Hard Vengaboys - We Like to Party
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Drömhus - Vill Ha Dig (Noen som husker denne eller?) Om jeg gjør! Zombie Nation - Kernkraft 400
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Tess - The Second You Sleep Special D. - Home Alone Special D. - Reckless Special D. - Come With Me Starsplash - Alive Starsplash - Wonderfull Days Salt 'n Pepa - Push It <-- HAHA! Minner meg om min breaking-"kariere" (Er ikke helt sikker på om den skal bli puttet i denne tråden men :\) Scarfee - Odysee Endret 21. mai 2005 av Stish
Sti4n Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Uniting Nations-Out of Touch (begynner å bli litt lei ) (Love You So Much Radio Mix er best da)
Calcuta Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Musikk som gjør deg glad -> eurodance; sjekk ut disse prosjektene: Basic Element Capella Captain Jack Corona Culture Beat DJ Bobo Erasure Ice MC Imperio La Bouche Leila K. Mr President Real McCoy Snap! Solid Base U 96 + Slam OG: Ikke glem Caramell da!
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) e-rotic - kiss me Blümchen - Heut` Ist Mein Tag Endret 22. mai 2005 av pr0xy H4xx0r
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Darude - Sandstorm DJ Alligater Project - Blow Ya Whistle DJ Alligator Project - Suck On My Lollipop Snap! - Rythm Is A Dancer Da Buzz - Alive Scooter - Wekend Novaspace - Time After Time Linda - Dont Stop Moving
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Zombie Nation - Kernkraft 400 den er bra Snap! - Rythm Is A Dancer den er bra den og
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Kaliya - Ritual Tibetan (Gigi D'Agostina FM Mix) <- Haha! Den bringer tilbake minner.. Må høres!
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Hard Dance Mania 4 CD 1 alex megane - hurricane megara vs. DJ lee - musical society (rocco vs. bass-t rmx) 2 vibez - always (be mine) base attack - techno rocker cascada - everytime we touch clubgroovers - warriors of love (rob mayth rmx) tune up! - another day c-bool - would you fell (ziggy x rmx) ziggy x - z rulez dj yanny - take me to the top mike mh4 - invisible tune up! - forever young rocco - i don't know dj aligator - protect your ears (pulsedriver rmx) naksi & brunner - rodina (pulsedriver rmx= groove coverage - 7 years & 50 days CD 2 morgan (vs. kate hall) - spread your wings(rocco vs. bass-t rmx) 666 - policia (jens o rmx) drop kickz - take that! scarf! - hithouse 1 (tune up! rmx) rocco - breath of life picco - jump all around pulsedriver - vagabonds (hdm rmx) adrima - discoland metro rockers - drummer get wicked united beats - por que no pain & wild - my heart keeps burning (rocco vs. bass-t rmx) voodoo & serano - blood is pumping 2005 langenhagen - hamburg sud commander tom - attention! dj jose - stepping to the beat sidney - nobody move boo selekta - we hate hip hop
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 666 - Alarma 666 - Diablo Redwing - Rocket (Rocco vs. Bass-T Mix)
batti64 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Må få litt liv i denne tråden igjen Cascada - Love U Promised (Rmx) (den er bare digg!) Cascada - Reason Cascada - Everytime we touch Cascada - Magic summer night Cascada - Miracle Cascada - Bad boy Cascada - Piece of heaven 2004 Groove Coverage - Runaway Groove Coverage - Damn! Klubbingman - We call it revolution (Tune Up! Vs. Cascada Remix) Gigi D'Agostino
ErlendRU Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hard Dance Mania 4 og Summer Dance Mania 2005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå