Cs-mannen Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) http://koti.mbnet.fi/villee/catgirls/f%f8rste22.avi Laget fra kamp i dag. Et par fine frags, hva synes dere? Endret 16. mai 2005 av Cs-mannen
Left Blank Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 no offence men, latterligste filmen på lenge. man ser jo ikke om du er skilla i det hele tatt, mest pga at cs:s suger.. cs:s kan ikke ha frag filmer egentlig, fordi fragsa er uinterssant og kjedelige å se på. aiminga er fucka og men skakke gå inn på det her.
ZeZar is BACK Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Siden det er Source, så sorry, men noe så sykt kjedelig som å se på noe sånt? sorry altså, laster ned når du lager 1.6 film Kan noen forresten fortelle meg hva CCSSL er?
Ksungam Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Lasta ned nå, og må si: det der var bare teit, css er bare stygt spill og kan ikke få det til å bli spennende å se på...
Kurt P Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ta også klapp igjen smella da fjotter. Bare fordi dere personlig ikke liker CS : Source så er det faktisk en del som liker det.. Hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med, så bare hold kjeft. Burde vært warn for å komme med sånne påstander/uttalelser. Ihvertfall når man ser det jeg har fått warn for.. Endret 16. mai 2005 av Kurt P
wilai Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Ta også klapp igjen smella da fjotter. Bare fordi dere personlig ikke liker CS : Source så er det faktisk en del som liker det.. Hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med, så bare hold kjeft. Burde vært warn for å komme med sånne påstander/uttalelser. Ihvertfall når man ser det jeg har fått warn for.. eh vent nå litt hva betyr dette? Laget fra kamp i dag. Et par fine frags, HVA SYNS DERE?
Ksungam Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Ta også klapp igjen smella da fjotter. Bare fordi dere personlig ikke liker CS : Source så er det faktisk en del som liker det.. Hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med, så bare hold kjeft. Burde vært warn for å komme med sånne påstander/uttalelser. Ihvertfall når man ser det jeg har fått warn for.. eh vent nå litt hva betyr dette? Laget fra kamp i dag. Et par fine frags, HVA SYNS DERE? Akkurat, han ba om meningene våre og det fikk han. Så den som skal "klappe igjen smella" er nok deg Kurt...
Overguard Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Syntes filmen var bra jeg! Men det var også en del kjedeloge frags. + At det lagget. Å det er sikkert pga. at den ble rendert på dårlig pc?
ASDASDKL2131 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg blir stadig vekk fascinert over hitboxen i det spillet. Men ontopic, greie frags, ikke noe veldig spesielt bra, men det funker. Endret 16. mai 2005 av XoRc
Kurt P Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ta også klapp igjen smella da fjotter. Bare fordi dere personlig ikke liker CS : Source så er det faktisk en del som liker det.. Hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med, så bare hold kjeft. Burde vært warn for å komme med sånne påstander/uttalelser. Ihvertfall når man ser det jeg har fått warn for.. eh vent nå litt hva betyr dette? Laget fra kamp i dag. Et par fine frags, HVA SYNS DERE? Akkurat, han ba om meningene våre og det fikk han. Så den som skal "klappe igjen smella" er nok deg Kurt... Han ville at dere skulle kommentere filmen, ikke hva dere personlig syns om spillet.. Og hvis man absolutt skal få fram sin mening kan det gjøres på en penere måte..
Ksungam Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jo, det kunne jeg. Men valgte å kommentere på denne måten, for å demonstrere min avsky mot cs:s... Skjønner ikke at du skal grine slik...
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Lasta ned nå, og må si: det der var bare teit, css er bare stygt spill og kan ikke få det til å bli spennende å se på... jeg liker bedre 1.6 men jeg brøler ikke css suger fordi..
Bluebeans Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 # laster ned# Unnskyld at jeg nevner det, men jeg brukte 1 minutt på å laste ned fila med min helt vanlige ADSL-linje. Hadde forstått posten din om det var snakk om 700 mb. Men når det tar like lang tid å poste som det tar å laste ned kan det virkelig ikke være nødvendig å komme med en slik post. Filmen var helt grei den. Mye fine frags, men også mye every-day-kills.
Ksungam Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Lasta ned nå, og må si: det der var bare teit, css er bare stygt spill og kan ikke få det til å bli spennende å se på... jeg liker bedre 1.6 men jeg brøler ikke css suger fordi.. Nei vel, men det gjør jeg... Edit: OT > Neste gang du skal lage film kunne det være en ide med en intro kansje, og litt bedre kvalitet på filmen osv. Den hadde nok blitt et par hakk gøyere å se på da Endret 20. mai 2005 av ZiroN
GoldlaXiE Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg blir stadig vekk fascinert over hitboxen i det spillet. Men ontopic, greie frags, ikke noe veldig spesielt bra, men det funker. Fascinert som i at den er bra da eller? Hitboxn i css skal visst være bedre enn i 1.6 når du ordnar nettkoden. Det er mao nettkoden som er fucka i css.
ASDASDKL2131 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg blir stadig vekk fascinert over hitboxen i det spillet. Men ontopic, greie frags, ikke noe veldig spesielt bra, men det funker. Fascinert som i at den er bra da eller? Hitboxn i css skal visst være bedre enn i 1.6 når du ordnar nettkoden. Det er mao nettkoden som er fucka i css. Så du bekrefter altså at det virkelig er noe som ikke er helt som det skal være i CS:S? Flott. Da har du hvertfall skjønt det. :-) Forøvrig syns jeg hitboxen i 1.6 er helt fin. Så sant du spiller på en skikkelig server hvertfall. Endret 20. mai 2005 av XoRc
GoldlaXiE Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg blir stadig vekk fascinert over hitboxen i det spillet. Men ontopic, greie frags, ikke noe veldig spesielt bra, men det funker. Fascinert som i at den er bra da eller? Hitboxn i css skal visst være bedre enn i 1.6 når du ordnar nettkoden. Det er mao nettkoden som er fucka i css. Så du bekrefter altså at det virkelig er noe som ikke er helt som det skal være i CS:S? Flott. Da har du hvertfall skjønt det. :-) Forøvrig syns jeg hitboxen i 1.6 er helt fin. Så sant du spiller på en skikkelig server hvertfall. Jepp, det innrømme eg det er litt dumt, men eg syns fortsatt css er bedre enn 1.6 kan jo fikse nettkoden ved å skrive eit par kommandoar, men då virkar spelet litt hakkette Filmen var grei den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå