superreven Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Det er jo to test servere nå, noen som vet om man kan flytte over en karakter? Begge mine er på Test server 1 og den er nede... Testserver 2 er online, ifølge realms lista.
Canute Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Du kan overføre enda en til character til test server 2
nord Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 skjønner ingenting!? hvordan får jeg dette til å fungere?
superreven Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Bør man fjerne/slette noe som helst etter dette test greiene er over? Eller ordner Blizz det når de patcher?
Sponis Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Er det fortsatt mulig å være med? kor kan eg laste ned patchen?
Dʋgɢtung Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Character copies to the public test realms will be temporarily disabled between Thursday and Saturday of this week. The public test realms will not be affected by the downtime, and players who have already copied characters will not be affected by this maintenance. For those players who have not yet done so, please copy characters prior to the downtime; otherwise, character copying to the public test realms will be re-enabled on Sunday. We thank you for your patience and understanding.
zbegra Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg digger Warsong Gulch... Fy f. så moro det er Spesielt når vi gang på gang på gang gruser Alliance Legger ved et screenshot fra en kamp jeg nettopp hadde. Vi snudde 2:0 til 2:3
DezTruckTor Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hvorfor funker ikke BG i Alterac? Den er midlertididg lagt ned, men vil komme opp igjen veldig snart...
AltuZ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 da fikk jeg 3x chars! Da? Alle har da 3chars? >_> nope jeg har bare 1
nord Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 da fikk jeg 3x chars! Da? Alle har da 3chars? >_> hehe, som du kanskje vet så har kopieringen vært stengt siden onsdag(?).. så nå er EU2 ganske så full.
brillan Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 da fikk jeg 3x chars! Da? Alle har da 3chars? >_> hehe, som du kanskje vet så har kopieringen vært stengt siden onsdag(?).. så nå er EU2 ganske så full. http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html Kopieringen er oppe den :S
nord Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 da fikk jeg 3x chars! Da? Alle har da 3chars? >_> hehe, som du kanskje vet så har kopieringen vært stengt siden onsdag(?).. så nå er EU2 ganske så full. http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html Kopieringen er oppe den :S åpnet idag igjen, derfor det kom en liten: "3 chars!!!11"
nd4spd Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har Lord Kazzak blitt tatt vekk fra testserverene? (Har lett rundt i hele tainted scar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå