royale Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Public Test Realms available in Europe15/05/2005 We're happy to announce that we just deployed in Europe and Korea the first round of public test realms! Players wishing to test the upcoming patch content may now follow the appropriate instructions in English, in German or in French, depending on the language version of World of Warcraft they use. Only World of Warcraft accounts that have been active since April 15 are currently eligible to participate on the public test realm. If your account was not active during this time, you will not be able to log in to the test realms. In addition, accounts created after May 9, are not eligible to participate on the public test realm ..Please note: the test realms will be updated each week during this public testing phase, so check back next week to see if your account is eligible to participate in this round of testing. We're excited to see players from around the world on the test realms, and we look forward to hearing your thoughts on the new PvP Battlegrounds content! Last ned patchen og velg en character og begynn! http://www.wow-europe.com/en/
mobilfreek Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 ble litt forvirra her :S tror jeg holder meg til vanlig realm
mbskywalker Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Er det et par 60 karakterer med fett utstyr eller må man starte ny/kopiere sin gamle?
royale Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Man får en lvl 60 character. Du velger class og sånn selv.
henrik_s Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) du kan kopiere fra rundt 20 char's som allerede er laget. lvl 60 med fullt utstyr. men du kan bare ha 2 char's Endret 15. mai 2005 av h3nrik
Zeorsd Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 ***** fikk WOW 21. april...kan vel ikke være med da :-(
Dʋgɢtung Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Signet meg opp for en drøy time siden, og serverene har vært nede helt siden da i hvert fall.
olegunnaro Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Er det noen som vet av en annen plass å laste ned patchen? det gikk så utrolig tregt
FredrikFtw Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Har det kommet opp noen download mirrors? Går ubeskrivelig tregt med Blizzard Downloader.
mbskywalker Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 du kan kopiere fra rundt 20 char's som allerede er laget. lvl 60 med fullt utstyr.men du kan bare ha 2 char's Kult . Da kan jeg finne ut hva slags alt jeg burde rolle og da
Sigga Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg kommer ikke til å prøve dette. Den første level 60 char'n jeg spiller, skal være min egen.
Dʋgɢtung Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg kommer ikke til å prøve dette. Den første level 60 char'n jeg spiller, skal være min egen. "Ok" Argh, realmet er fortsatt ikke oppe. Kan vel kanskje ikke forevente at det åpner før i morgen da.
MrLee Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg kommer ikke til å prøve dette. Den første level 60 char'n jeg spiller, skal være min egen. enig slike gleder skal jobbes for
olegunnaro Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Er det noen som har prøvd å spille? Er på 80% nå, så da får jeg spilt litt i kveld hvis man kommer seg inn. Edit: er ferdig med å patche, men det ser ut som at de ikke har satt opp realmet ennå. Endret 15. mai 2005 av Gwaihir Vindherre
Nstin Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 jeg ser på dette som en utmerket mulighet til og få testet ut hva jeg vil spille videre på. siden jeg enda ikke har bestemt meg for hva jeg vil være startet og spille ved retail
mbskywalker Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Trudde jeg hadde gjort noe feil siden jeg ikke så noen servere, men etter å ha lest her får jeg vel bare vente .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå