Gå til innhold

Hakking på steder med mange folk?


Anbefalte innlegg

Når jeg kommer inn i Ironforge eller Orgrimmar hvor det er mange folk fryser spillet seg i flere sekunder, deretter begynner det å hakke. Uansett om grafikken står på minimum eller maks hakker det like mye. Noen andre som har erfart dette? Folk sier det bare er serverne, men jeg er ikke helt sikker. Spiller på stormscale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, helt vanlig som sagt.

Skjer for det meste med meg når jeg kommer inn i Ironforge, spesielt området ved banken og auction house. Alt stopper opp i kanskje 5-10 sekunder før jeg får gjort noe som helst.

Jepp, nøyaktig det samme skjer her og.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har en liten mistanke om at CPU'en er det som skaper lagen, kan dette være korrekt?

 

Siden WOW alltid bruker 96% eller 100% av CPU'en er vell ikke dette urealistisk?

Eller er det bare pingen eller serverene som gjør at FPS'en går ned slik at PC'en skal klare å holde følge med lagen?

Lenke til kommentar

Det er maskinen som gjør dette... Opplevde selv stor forskjell fra 512 til 1024MB ram. Nå er det så godt som ingen "ventetid" når jeg bruker hearthstone til Org. Har ikke noe med lag å gjøre (i hvert fall ikke her).

 

Har aldri hatt noe særlig lag i Tarren heller (spiller på en av de serverene med alle mest spillere, mer enn BB sist jeg sjekket). Fullstendig spillbart med pvp der før når folk holdt på.

 

For å konkludere, dette har ingenting å gjøre med serverene her i gården. Det er bare maskinen som jobber infernalsk for å oppdatere alle spillfigurene til folk som er i de store byene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, jeg har samme problemer, lagger som fy i IF men jeg kan godt stå stille i IF samtidig som jeg er ute i windows og ser film uten noen problemer. Er som regel alltid logget inn på wow, selv når jeg driver med vanlige ting på maskinen, merker knapt noen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...