B@ron Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg brukt 1 mdn på å finne ut hva jeg skal bli, finner det ikke ut. Mage og warrior er det som frister.. gi meg noen hint Hva er best? forklar..
Xanitra Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 syns warrior er konge jeg da. Med Mage har du litt mer variasjon i krigingen mot dine motstandere. Men Warrior er jo bare konge, siden da har du bare helt rå slagkraft. Så jeg syns Warrior. men du bestemmer. det var min mening.
akristina92 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Mage: Mage vinner som oftest mot meele chars. Med sin Frost Nova kan han fryse fiendene sine i noen sekunder. Med sin Frost Bolt kan han slowe sine fiender. Med sin Fire Ball kan han gjøre ekstrem damage. Med sin Blink kan han teleportere seg selv 10meter ( ? ) forover.
mobilfreek Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 ville gått for mage... mage har morsommere spells warrior er bare morsomt i instances eller så er de gørrkjedelige og de suger også i pvp... + at mage tar mye mer damage de kan ta opp til ca. 3000 damage med flax i areadamage. ville gått for mage.. du kunne jo gått for warlock og =D
Dandar Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 (endret) ville gått for mage... mage har morsommere spells warrior er bare morsomt i instances eller så er de gørrkjedelige og de suger også i pvp... + at mage tar mye mer damage de kan ta opp til ca. 3000 damage med flax i areadamage. ville gått for mage.. du kunne jo gått for warlock og =D Slutt å uttale deg om ting du overhodet ikke har peiling på Gørrkjedelige? Du har tydeligvis ikke spillt Warrior så mye du... Dårlige i PvP? Tja, de aller fleste er dårlige, men de som KAN SPILLE WARRIOR hogger ned Mages på 2 - 3 slag PvP-speccet Warriors er sinnsykt kraftige (med rett gear) i PvP endgame... edit: En smule vanskelig å lese innlegget ditt, kan du ikke bruke " , " og " . " og ikke repetere deg selv.... Endret 14. mai 2005 av Dandar
Cro Cop Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Det er bare å prøve alle og se hva du liker. Selv spiller jeg med: Warrior Mage Priest
Kyppre Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 ville gått for mage... mage har morsommere spells warrior er bare morsomt i instances eller så er de gørrkjedelige og de suger også i pvp... + at mage tar mye mer damage de kan ta opp til ca. 3000 damage med flax i areadamage. ville gått for mage.. du kunne jo gått for warlock og =D Slutt å uttale deg om ting du overhodet ikke har peiling på Gørrkjedelige? Du har tydeligvis ikke spillt Warrior så mye du... Dårlige i PvP? Tja, de aller fleste er dårlige, men de som KAN SPILLE WARRIOR hogger ned Mages på 2 - 3 slag PvP-speccet Warriors er sinnsykt kraftige (med rett gear) i PvP endgame... edit: En smule vanskelig å lese innlegget ditt, kan du ikke bruke " , " og " . " og ikke repetere deg selv.... Hjelper så fryktelig lite om man ikke klarer å røre mage'n, Frost mage er ikke lett å komme i melee med. Jeg spiller selv som Warlock og duellet en Paladin i guilden som er fast bestemt på at så fort han får Kang the decapitator skal han ta meg i pvp, men det hjelper så lite med mye skade i melee når han ikke klarer å skade meg en eneste gang
Dandar Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 (endret) Charge, Intercept. Det går fint å komme nærme de edit: Warlock er forresten null problem, da fear ikke funker på Warrior i berserker rage edit2: skriveleif Endret 14. mai 2005 av Dandar
Khain Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 En skilled warrior med arcanite reaper eller bedre can jo bare hogge ned 50% av det fleste mages hp. På andre siden så vil ikke en skilled mage la en warrior kom innen melee range, det kan være vanskelig noen ganger, men jeg må bare trene og bli bedre til å kite
Kyppre Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Charge, Intercept. Det går fint å komme nærme de edit: Warlock er forresten null problem, da fear ikke funker på Warrior i berserker rage edit2: skriveleif hehe Jeg er selv Warlock så jeg vet at Warriors eier null og niks respekt for Warlocks, og det trenger dem ikke å gjøre heller, for jeg har nesten ikke en dritt jeg skulle sagt, men klarte å ta en UD Warrior lvl 51 da jeg var lvl 46 da
Dandar Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Charge, Intercept. Det går fint å komme nærme de edit: Warlock er forresten null problem, da fear ikke funker på Warrior i berserker rage edit2: skriveleif hehe Jeg er selv Warlock så jeg vet at Warriors eier null og niks respekt for Warlocks, og det trenger dem ikke å gjøre heller, for jeg har nesten ikke en dritt jeg skulle sagt, men klarte å ta en UD Warrior lvl 51 da jeg var lvl 46 da Som Warrior i PvP tror de fleste de klarer å ta meg, så jeg blir angrepet av alle. Det er dog noen klasser som er umulige.
AhmanKell Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Mage gjør tingene sine fort. Enten så dreper han fort, eller så blir han drept. Mage har mange spells, og i lvl 60 så er mage veldig effektiv mot f.eks. Warrior i PvP 1vs1. Mage velger du, absolutt
Minty123 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Har selv både Mage og Warrior, og jeg vil så absolutt anbefale deg Warrior. Warrior er riktignok en klasse som er vanskelig å spille bra, men OM du får det til er sykt hva du greier å ta. og om du har nice utstyr og litt erfaring med warrior er det sykt hvor fort du kan drepe casters. hogget ned en lvl ?? Warlock alene i en 1 on 1 fair fight igår, riktignok pga crits, men dette sier litt om hva en Warrior er i stand til å gjøre. og dette tullet om at warrior sliter i pvp forstår jeg meg ikke på. etter lvl 30 (da du får Berserker rage og Intercept) er jo ikke fear eller folk som holder seg på avstand noe problem lenger.. jeg sier bare velg Warrior!
værdama Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 kanskje han vil vite om warrior og mage er gode solo? kan jo hende han skal gå litt solo så da kanskje han vil ha en char som er god solo. JEG tror at warrior ikke er så bar solo på høyere lvl i og med at de ikke kan heale og de må stå i close combat det er det JEG tror tar jeg feil her? vet at mage er gode solo har en mage på lvl 19 og jeg gjør lvl 22 quest alene.
Sponis Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 ville gått for mage... mage har morsommere spells warrior er bare morsomt i instances eller så er de gørrkjedelige og de suger også i pvp... + at mage tar mye mer damage de kan ta opp til ca. 3000 damage med flax i areadamage. ville gått for mage.. du kunne jo gått for warlock og =D Slutt å uttale deg om ting du overhodet ikke har peiling på Gørrkjedelige? Du har tydeligvis ikke spillt Warrior så mye du... Dårlige i PvP? Tja, de aller fleste er dårlige, men de som KAN SPILLE WARRIOR hogger ned Mages på 2 - 3 slag PvP-speccet Warriors er sinnsykt kraftige (med rett gear) i PvP endgame... edit: En smule vanskelig å lese innlegget ditt, kan du ikke bruke " , " og " . " og ikke repetere deg selv.... ja, fordi han er sin egen meining om kva som er gøy har han ikkje spilt så masse og han har hvertfall ikkje peilin gpå kva han snakker om.
Dandar Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 (endret) Han vet ikke hva han snakker om når han sier Warrior suger i PvP. Meninger er subjektivt, men siden han sier de suger kan han ikke ha spillt så mye eller vært noe god Edit: Han skal få lov og begrunne hvorfor de suger og er gørrkjedelige Endret 14. mai 2005 av Dandar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå