GRendal Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 hahaha, gutta. oppdaget at jeg hadde 1\75 i cooking og er lvl 34!!! hva gjør jeg a?
Izor Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 kjøp deg mye fisk og kjøtt å lag retter`? kjøpt ingrediensene på ah vis mulig?
uberhunter Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hadde 1/300 når jeg dinget 60 jeg, har skjerper meg litt og økt til 150 nå. Er ikke noe problem egentlig, du trenger bare å enten fiskelitt i Sen'Jin (brilliant smallfish) eller så kan du grinde griser utenfor Orgrimmar (stringy boar meat). Er lett å øke level i cooking
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Evt. fei gjennom lowlevel-områder og knert ulver, flaggermus og annet rask. På lvl 34 skal det ikke ta mer enn et slag/spell eller to.
Pug Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Evt. fei gjennom lowlevel-områder og knert ulver, flaggermus og annet rask. På lvl 34 skal det ikke ta mer enn et slag/spell eller to. Jeg begynte med cooking på lvl 45 eller no sånt, og hadde ingen problemer med å skille den opp, og har nå 300 på lvl 54 Men når jeg prøvde å slakte low lvl mobs i mulgore, droppet de aldri noe som helst. Tror jeg drepte rundt en 10 ulver, og de droppet ikke en eneste ting, verken kjøtt eller annet vendor trash. Så for å få i gang cookingen kjappest mulig har du to muligheter; enten fiske opp masse smallfish og mud snappers (kjeeedelig) eller reklamere for at du er interessert i å kjøpe ditt og datt av low lvl kjøtt i /1 i mulgore eller annet starting area. Sistnevnte fungerte utrolig bra for meg, og jeg fikk skilla opp til en passe pris, mens newbiene tjente en god del på å selge det til meg
tigergutten Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Går som god knall dette... var selv level 34 og fant ut at jeg måtte ha first aid selv om jeg er healer... gikk fra 3 -> 130 på to timer.. Lett å skaffe stuff når du er høyere level, pluss du har mer cash
chokke Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 har cooking rundt 170. Bruker det aldri til å spise, bare lager maten for å få den opp Tenker på å bruke den når jeg får den i 300 og masse well fed osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå