Gå til innhold

lvl 34 og 1\75 i cooking, er jeg screwed?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde 1/300 når jeg dinget 60 jeg, har skjerper meg litt og økt til 150 nå. Er ikke noe problem egentlig, du trenger bare å enten fiskelitt i Sen'Jin (brilliant smallfish) eller så kan du grinde griser utenfor Orgrimmar (stringy boar meat). Er lett å øke level i cooking :)

Skrevet
Evt. fei gjennom lowlevel-områder og knert ulver, flaggermus og annet rask. På lvl 34 skal det ikke ta mer enn et slag/spell eller to.

Jeg begynte med cooking på lvl 45 eller no sånt, og hadde ingen problemer med å skille den opp, og har nå 300 på lvl 54 :)

Men når jeg prøvde å slakte low lvl mobs i mulgore, droppet de aldri noe som helst. Tror jeg drepte rundt en 10 ulver, og de droppet ikke en eneste ting, verken kjøtt eller annet vendor trash.

Så for å få i gang cookingen kjappest mulig har du to muligheter; enten fiske opp masse smallfish og mud snappers (kjeeedelig) eller reklamere for at du er interessert i å kjøpe ditt og datt av low lvl kjøtt i /1 i mulgore eller annet starting area. Sistnevnte fungerte utrolig bra for meg, og jeg fikk skilla opp til en passe pris, mens newbiene tjente en god del på å selge det til meg :)

Skrevet

Går som god knall dette... var selv level 34 og fant ut at jeg måtte ha first aid selv om jeg er healer... gikk fra 3 -> 130 på to timer..

Lett å skaffe stuff når du er høyere level, pluss du har mer cash ;)

Skrevet

har cooking rundt 170.

Bruker det aldri til å spise, bare lager maten for å få den opp :p

Tenker på å bruke den når jeg får den i 300 og masse well fed osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...