Gå til innhold

TES: Oblivion til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leste nettopp gamers artikkel om xbox 360, og hvilket spill er blant lanseringstittlene? Jo, oblivion. Ble veldig overrasket av dette da jeg trodde det ennå var lenge til dette var ferdig, og nå frykter jeg en forferdelig hastejobb fra bethesdas side :cry:

Link her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=15927

Sitat: 10-15 spill blir tilgjengelige på lanseringsdagen, blant disse finner vi Project Gotham Racing 3, Kameo: Elements of Power, Perfect Dark Zero, Call of Duty 2, Elder Scrolls IV: Oblivion, Dimitri, The Godfather, Gears of War, Tom Clancy's Ghost Recon 3, The Darkness, Rallisport Challenge 3 og Test Drive: Unlimited.

Edit: Lanseringen for 360 kan være så tidlig som november, altså må bethesda være ferdig september/oktober antar jeg

Endret av The_evil_blue_toad
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tviler på at de tør å bare selge det på X-box, og la Pc folk vente, tror vi vil se det komme samtidig

hehe, da blir det opprør :devil:

Skrevet (endret)

Det er jeg usikker (om det bare er xbox) på, men uansett vil det nok ikke være alt for store forskjeller mellom de. *Krysser fingrene for en god editor og mange mods*

Det jeg kan ha husket å høre var 2007/2008, noe jeg faktisk synes var fint da det nærmest var et garantistempel for at dette vil bli et spill som skal komme til å endre RPG. Nå ser det ut som det kommer altfor tidlig, og jeg frykter at MYE kan gå tapt :cry:

Endret av The_evil_blue_toad
Skrevet

Jeg bare håper det kommer etter/rundt konfirmasjonen min neste år, det er nemlig da jeg skal bruke masse penger på ny (kraftig) data.

Skrevet

hvis TES IV kommer til xbox 360 før pc, skal jeg ringe bill å gi han noen nordnorske strofer, så skal jeg ringe til Bethesda og be de ignorere hva lille bill sier, han er jo en gnom ^^

jeg er rimelig sikker på at Bethesda ignorerer det bill påstår om at TES IV kommer på xbox 360.

*mumle noe om brev til m$*

Skrevet

Hvis Oblivion er blant Xbox 360 sine lanseringstitler så frykter jeg nok at den da kommer til pcen først. Kort og godt pga penger; det er ikke noe poeng å sette opp Oblivion som lanseringstittel til 360, for så å gi den ut til pc først.

Det er kanskje en del som husker Bethesda's annonsering av at oblivion var under produksjon? Flere dager i forveien med nedtelling før det endelig ble annonsert: "Les alt om Oblivion i det nye nummeret av Game Informer"...

Skrevet (endret)

Vi får nå se - så lenge de ikke rusher unødvendig med lanseringen så er det jo bare digg at Oblivion kommer før noen av oss skulle tro? Om det ikke lanseres på PC, innen rimelig tid etter Xbox360 må jeg kanskje krype til korset og gå over til konsoll :hrm:

Endret av Zatôitchi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...