Xecuter Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hva har disse tilsammen??? De eier ikke setup.exe fil!!!! Noen som kan guide meg igjennom hvordan jeg skal installere disse?? Jeg har lest Readme, install å alle andre mulige dokumenter men jeg skjønner ikke en drit av det. Det står for eksempel at jeg skal skrive noe en plass for å bygge/installere dette. Leste også en plass at jeg kunne trenge en C compiler som f.eks. GCC, men jeg finner ikke noen plasser man kan laste ned GCC. Trenger seriøst hjelp!!
zeitgeist Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Dette er hovedsaklig programvare for Linux. Ingen .exe filer der.
Gronz Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Noen som kan guide meg igjennom hvordan jeg skal installere disse?? Du har lastet ned kildekoden. Du kan få Glib/GTK+ for Windows her: http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/ .
Orjanp Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Sånn til en annen gang, fortell gjerne hvilket os du skal intallere i. Dette er nødvendig informasjon, tiltross for at endel windowsbrukere ikke tror det.
Xecuter Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Hva nå?? Har lastet ned MinGW og GCC-G++ i tillegg til alle andre programmer jeg måtte ha. Problemet nå er hvor skal jeg starte?? hvordan får jeg Python til å forstå at de nødvendige filene ligger i lag med MinGW??
Xecuter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 (endret) får forsatt ikke til... Endret 20. juni 2005 av Xbox lover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå