Gå til innhold

Omtale av Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg lenger tro på noe av det som stod i anmeldelsen.

 

Men er det seriøst noen som har prøvd spillet her. Mange av brukertilbakemeldingene fra gamespot var posetive.

Jeg har tenkt å skaffe meg det, men må se filmen først - sånn er det bare.. har premierebillett til filmen i trondheim og så er det en skoledag, også sitter jeg nok å spiller :D

kan sikert skrive litt om det da ;)

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg lenger tro på noe av det som stod i anmeldelsen.

 

Men er det seriøst noen som har prøvd spillet her. Mange av brukertilbakemeldingene fra gamespot var posetive.

Jeg har tenkt å skaffe meg det, men må se filmen først - sånn er det bare.. har premierebillett til filmen i trondheim og så er det en skoledag, også sitter jeg nok å spiller :D

kan sikert skrive litt om det da ;)

Gjør det, du! :)

Mulig det er ganske fett!

Lenke til kommentar

Jeg skal ivertfall holde meg til jeg har sett filmen. Ikke noe skal ødelegge den opplevesen for meg. Men jeg tror spillet er meget bra selv om det er litt kort. Tenkte og spille det med bror min som også er star wars fan. tror det kan bli ganske så morsomt. Vi begge liker serius sam så bare action er kanskje ikke en dårlig ingridiens for oss. :cool:

Lenke til kommentar

Synes det er helt vanlig med repetitive elementer i dataspill jeg. Er det noe rart da, når alle som utdannes innen programmering læres opp i gjenbruk av kode. Det tilhører jo grunnkurs i programmering.

 

Da er det ikke noe rart at man må ødelegge dør på dør med lyssabelen sin. Synd men sant. Skulle tro at et spill fikk skikkelig bedre levetid basert på størrelsesgraden på lagringsmediet (dvd-plate kontra 1.44Mb diskett), men hvis all kapasiteten går til grafikk og lyd blir det ikke mye igjen til resten.

 

Hvis dette spillet virkelig er så dårlig som beskrevet av Groven, burde den ikke ha fått 5/10, men lavere.

 

Forøvrig er jeg en fan av StarWars.

Men jeg er ikke en fan av dårlige spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...