ersa Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hei. Når jeg idag startet maskinen min så var halve skjermen grønn når jeg kom inn i Windows. Jeg trykket på denne så kom startmenyen opp så dette må være startknappen. Noen som har noen ide om hva dette er/hvordan jeg kan fikse det? I sikkerhetsmodus er det det samme med startknappen på brukerprofilen min, men på administrator er den normal, jeg kommer ikke inn på kontrollpanel--->brukerkontoer for å opprette en ny, da klikker maskinen. Ad-Aware og Norman er kjørt uten å ha funnet noe, dessverre kan ikke Norton WinDoctor kjøres ifra sikkerhetsmodus. Noen?
miCro Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Har du prøvd systemgjenoppretting (Start > Alle programmer> Tilbehør > Systemverktøy > systemgjenoppretting)?
ersa Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Nei, det har jeg ikke. Men må jeg ikke da ha et tidligere punkt å gjennopprette til? Isåfall så har jeg ikke det... savner PCen min
PT Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Nei, det har jeg ikke. Men må jeg ikke da ha et tidligere punkt å gjennopprette til? Isåfall så har jeg ikke det... savner PCen min Tror gjennopprettingspunkter lages automatisk
ersa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Gjennoppretning funket ikke... Noen som har noen programmer som fikser windows eller må jeg reinstalere?
aadnk Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vel, du kan vel alltids reparere installasjonen. Dette gjøres i installasjonsmenyen i XP-CDen; instruksjoner her.
ersa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Takker... fant ikke den funksjonen i frustrasjonen når jeg så gjennom valgene, takker. Noen sjangse for at noe under documents and settings går tapt når jeg reparer?
aadnk Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Takker... fant ikke den funksjonen i frustrasjonen når jeg så gjennom valgene, takker. Noen sjangse for at noe under documents and settings går tapt når jeg reparer? Det burde ikke gå tapt under prosessen, men man kan aldri vite. Somme ganger har reparasjonsprosessen for noen kun gjort skaden verre, hvorved en komplett reinstallasjon var den eneste redningen. Det er følgelig klokt å ta sikkerhetskopi av viktige dokumenter samt annet du ikke ønsker å miste.
ersa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 (endret) Repairen funket tapte heller ikke noe data selv om jeg ikke fikk tatt sikkerhetskopi siden explorer klikket i sikkerhetsmodus også.... Takker for all hjelp! Deilig med egen maskin som funker igjen Edit: Ikke alt er som det skal nå... booten tar laaaaaang tid, alt er ustabilt. Nå blir det "format C:" når jeg er ferdig å ta backup. Endret 13. mai 2005 av ersa
O. B. Lix Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) OT: aadnk - jeg kopierte forkortelsene fra signaturen din, den var genial. Håper det går greit Endret 13. mai 2005 av O. B. Lix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå