maartn Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hei, har nå bestemt meg for å kjøpe Yamaha rx-v 440 receiver. Noen som har noen ting å si angående den? godt kjøp? Høytalere: 2-veis kit med 2 stk 8" basser og 1 stk Motorola Piezodiskant i hver høyttaler. Maks effekt 200 Watt. Impedanse 4 ohm. Følsomhet ca: 90 dB. Delefrekvens 3500 Hz.
consilium Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har en RX-V650. Vanvittig bra reciever, takler de fleste lydformat og har en fin automatisk kalibrerer (YPAO). Lyden er upåklagelig, langt bedre enn en Kenwood-reciever jeg hadde. Det sies at recieverne til Yamaha fokuserer mer på bassen enn diskanten, men det har jeg ikke lagt merke til. Ser at du har piezodiskanter i høyttalerne dine, så det burde ikke være noe problem med diskanten. Husk å kaliberere anlegget ordentlig.
Morten K Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hei, har nå bestemt meg for å kjøpe Yamaha rx-v 440 receiver.Noen som har noen ting å si angående den? godt kjøp? Høytalere: 2-veis kit med 2 stk 8" basser og 1 stk Motorola Piezodiskant i hver høyttaler. Maks effekt 200 Watt. Impedanse 4 ohm. Følsomhet ca: 90 dB. Delefrekvens 3500 Hz. De høyttalerne vil den lille RXV 440 reciveren slite hardt med! Du bør kjøpe en større reciver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå