Glufsa Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 hvor får jeg tak i bokmål odliste til engels versjon av msoffice?
Testkise Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Dersom du kjøper Microsoft Office Proofing Tools får du det du vil ha av ordlister og gramatikkontroll på all verdens språk.
PT Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Og siden det ikke er så veldig billig, er det beste å bruke OpenOffice, åpen kildekode og veldig gratis. Selv kjører jeg en betaversjon av OpenOffice 2, og den er helt utrolig god
miCro Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Og siden det ikke er så veldig billig, er det beste å bruke OpenOffice, åpen kildekode og veldig gratis. Selv kjører jeg en betaversjon av OpenOffice 2, og den er helt utrolig god Finnes det nynorsk ordliste til Open Office 2? Jeg har hørt det ikke gjør det.
PT Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Og siden det ikke er så veldig billig, er det beste å bruke OpenOffice, åpen kildekode og veldig gratis. Selv kjører jeg en betaversjon av OpenOffice 2, og den er helt utrolig god Finnes det nynorsk ordliste til Open Office 2? Jeg har hørt det ikke gjør det. Funker fett hos meg. Start et OO-program, velg Fil->Veivisere->Installer nye ordbøker og følg instruksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå