Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telletråder er forbudt bl.a. fordi de ikke gir noen spesiell mening til andre enn de som kjenner musikken fra før. Man må ikke ha teknisk innsikt for å kunne begrunne hvorfor man liker en låt, det henger ikke på greip.

 

Diskusjonen her er off-topic og den kan tas videre på PM. Fortsetter noen diskusjonen her, blir det sletta.

 

Vi vil ikke ha telletråder fordi det forsøpler forumet med intetsigende poster for flesteparten av leserne. Begrunnelser gir debatten og anbefalingene så utrolig mye mer kjøtt på beina.

Lenke til kommentar

Vel cun; vi sier sanger vi liker, og det blir som en anbefaling til de andre som leser denne tråden. Man trenger vel ikke å poste en lang avhandling om en sang man liker. Pleier du å poste sanger du ikke liker på forums?

 

Og så lenge dette er en diskusjonstråd for de som hører på denne typen musikk så kan vel vi gjøre det?

 

Diskusjonen her er off-topic og den kan tas videre på PM. Fortsetter noen diskusjonen her, blir det sletta.

 

7764235[/snapback]

 

Den leste jeg etter jeg hadde posta...

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Kom over en god kvinnelig DJ her i forrige uke, Day-Mar. Spilte på 'Masters of Hardcore', som jeg anbefaler alle å skaffe på DVD ;)

 

'Day-Mar - Embrace the night' heter sangen hu spiller først og fremst, dame som synger jævlig pent i den bla. :)

 

Hun så ikke helt gale ut heller :-p

 

Noen som har noen andre DVD'er som er kommet ut i det siste? Hva skjer med Sensation 2006 DVD egentlig? Er den ute?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...