Minigud Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hei jeg fant en orb of deception for noen min siden og lurer på hva den selger for, har en som vil betale 100g til nå http://www.thottbot.com/?i=5384
TRS Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 har hørt flere si at den ikke fungerer som den skal etter forrige patch, noen som kan bekrefte? personlig ville jeg ikke gitt så mye for den, 50g kanskje
MalvinP Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Har sett den på AH på bloodscalp der var prisen satt til 400-500g, vet ikke om personen fikk solgt den for den prisen.
MrLee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 hvis kisen er ivrig på å tilby 100g, så er den verd mer... prøv å selge den via chat kanal i IF/relevant by for deg...se om du får noen bud..evt. legge ut med syk buyout som 400-500g...
Vaktmestern Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Før patchen (1.4.0) gikk den for 400 gold ofte, men den er vistnok bugged nå. Derfor gidder ingen betale noe særlig for den lengre. Det lureste du gjør er å spare på den til bugen (om det er en bug, enda ikke sagt noe offisielt) blir fikset for da stiger verdien igjen.
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Spørsmål anngående AH: om du legger en ting ut for salg, må du da bare betale 5% (eller 15% for gadgeztan) dersom noen kjøper den?? Eller må du betale et gitt beløp uanskvett??
John Keats Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 uansett er det vel. AH skal tjene penger de også vet du
Aasgaard Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 2-400g på Silvermoon tror jeg. Jeg ville ikke betalt så mye, men er alltids noen som har god råd og er villige til å betale for litt moro.
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 uansett er det vel. AH skal tjene penger de også vet du Var dette jeg trodde... om en da legger ut en ting x antall ganger for 400 gull så koster det jo endel i "avgifter"... selv reklamerer jeg bare i kanal2 for salg av ting som er verdt x antall gull
Aasgaard Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Var dette jeg trodde... om en da legger ut en ting x antall ganger for 400 gull så koster det jo endel i "avgifter"... selv reklamerer jeg bare i kanal2 for salg av ting som er verdt x antall gull Jeg gidder sjelden å kjøpe ting fra Trade (/2). Følger ikke med der utover at jeg morer meg litt over en og annen som prøver å selge noe BoP der en gang i mellom. Ting som er verdt å kjøpe er det verdt å betale noen stakkars pengestykker for å selge også.
MrLee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 joda, men hvis det er stoor deposit, og du ikke får solgt på ettpar forsøk er blir det ganske så dyrt .)
Aasgaard Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 joda, men hvis det er stoor deposit, og du ikke får solgt på ettpar forsøk er blir det ganske så dyrt .) Da bør du a) Senke prisen b) Vente og prøve igjen senere Hvis du må hive ut noe mange ganger uten at noen byr er det du som gjør noe "feil".
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Om du må legge den ut flere ganger trenger det ikke bety at den er overpriset, men at du ikke nådde frem til den/de som trenger den..
Minigud Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 takk for raske svar, ser ut som jeg er rik ;] men jeg tror jeg skal bruke den selv, er på en ny server så det er veldig få mye mye cash
Aasgaard Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Om du må legge den ut flere ganger trenger det ikke bety at den er overpriset, men at du ikke nådde frem til den/de som trenger den.. Hvis du legger den ut et par ganger har du nådd ut til de aller fleste. Du finner ikke mange på lvl 60 som ikke scanner gjennom AH et par ganger om dagen (minst). Selv om det meste av godsaker er BoP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå